Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Instytutu Geodezji i Kartografii przy ul. Modzelewskiego 27 w Warszawie oraz w Obserwatorium Geodezyjno –Geofizycznym „Borowa Góra” w Jadwisinie.

Zapytanie w celu ustalenia wartości szacunkowej zamówienia


Podstawa prawna:
Informujemy, iż niniejsze ogłoszenie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu
art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też
udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego
realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11września 2019r.
(Dz.U. z 2019r. poz. 2019). Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze
zapytanie może skutkować zaproszeniem do złożenia oferty, zleceniem realizacji zamówienia
której przedmiot został określony w pkt 2.

  1. Zamawiający:
    Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, NIP:
    5250009476, REGON: 000332305, KRS: 0000176403, reprezentowany przez: Michała
    Szotę – Dyrektora
  2. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej,
    ochrony obiektów i mienia, dozoru przesyłanych sygnałów za pomocą
    elektronicznych systemów alarmowych oraz ochronie doraźnej przez grupy
    interwencyjne w obiektach Zamawiającego.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do
    niniejszego Zapytania.
    Termin wykonania zamówienia:
    Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przez okres 24 miesięcy od dnia
    zawarcia umowy
  3. Inne wymagane przez Zamawiającego warunki niezbędne do realizacji przedmiotu
    zamówienia:
    3.1. Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności
    gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra
    właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 o
    ochronie osób i mienia.
    3.2. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób wykonujących bieżące czynności
    ochrony w obiekcie oraz pełniące funkcje nadzoru podczas realizacji zamówienia
    wykonujących pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974
    r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 277).
    3.3. Zamawiający wymaga, aby do wykonania Zamówienia byli kierowani pracownicy,
    których wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość minimalnego
    wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w ustawie z dnia z dnia 10 października 2002
    r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2024 r. poz. 1773).
    3.4. Zamawiający wymaga, aby do wykonania Zamówienia byli kierowani pracownicy bez
    ograniczeń psychofizycznych (w tym stwierdzonych grupą inwalidzką) do
    wykonywania zadań pracownika ochrony.
    3.5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistej realizacji kluczowej części zamówienia tj.
    bezpośredniej ochrony fizycznej mienia i osób w obiekcie przy ul. Zygmunta
    Modzelewskiego w Warszawie oraz jej nadzór, w tym przejazdy interwencyjne.
  4. Miejsce oraz termin udzielania odpowiedzi na zapytanie
    4.1 Odpowiedź na niniejsze zapytanie powinna zostać dostarczona pisemnie do siedziby
    Instytutu Geodezji i Kartografii przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27 w Warszawie
    (02-679) lub w formie elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
    4.2 Termin składania odpowiedzi upływa 16 stycznia 2026 r. godz. 15:30.
    4.3 Wskazane jest, aby oferent przygotowujący odpowiedź na niniejsze zapytanie
    przeprowadził wizję lokalną budynku w celu rzetelnego opracowania wyceny (w
    terminie uzgodnionym z osobą wskazaną do kontaktu przez Zamawiającego).
  5. Osoba do kontaktu w sprawie zapytania:
    Mariusz Ogórek
    telefon: +48 22 329 19 16, +48 603 987 767
    adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  6. Załączniki
 

Zapytanie ofertowe - audyt za 2025-2026 - zmiana terminu

Niniejsze postępowanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 t.j.)

  1. Zamawiający:

Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Z. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, NIP: 5250009476, REGON: 000332305, KRS: 0000176403, reprezentowany przez: dr hab. inż. Michała Szotę– Dyrektora.

Zamawiający zastrzega, że oferty Wykonawców spełniające wymagania wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym uznane jako najkorzystniejsze, zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym, zostaną przekazane do Ministra Rozwoju i Technologii, który w efekcie dokona finalnego wyboru oferty.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest badanie sprawozdania finansowego Instytutu Geodezji i Kartografii za rok 2025 oraz rok 2026.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest badanie sprawozdania finansowego Instytutu Geodezji i Kartografii za rok 2025 oraz rok 2026 wraz ze sporządzeniem sprawozdania z przeprowadzonego badania.

Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Ostateczne postanowienia umowy zostaną uzgodnione z wykonawcą, którego oferta zostanie finalnie wybrana jako najkorzystniejsza.

  1. Termin realizacji zamówienia:

Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia nie później niż do dnia 23 marca 2026 r. oraz 23 marca 2027 r.

  1. Termin związania ofertą:

Wykonawcy związani są ofertą do dnia 17 grudnia 2025 r.

Miejsce oraz termin składania ofert:

  1. Oferta powinna zostać dostarczona w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . W tytule wiadomości należy wskazać: „AUDYT IGiK za rok 2025 i rok 2026”.
  2. Termin składania ofert upływa 23 października 2025 r. o godz. 12.00. (liczy się data wpływu do Zamawiającego). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Wykonawca może przed terminem składania ofert wstępnych zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz kierować wezwania do uzupełniania złożonej oferty.
  5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert. Wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi. W takim przypadku każdy z oferentów będzie miał prawo do zmiany już złożonej oferty i zostanie o tym fakcie poinformowany. Nie dotyczy to nieistotnych korekt w treści zapytania ofertowego.

    Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta powinna:

  1. zostać złożona na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. zostać złożona w języku polskim.
  3. zawierać:
    1. informacje identyfikujące Wykonawcę;
    2. informacje o formie prowadzenia działalności;
    3. wykaz proponowanego składu zespołu wyznaczonego do wykonania przedmiotu zamówienia;
    4. podpis osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania oferenta;
    5. cenę netto i brutto oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
  1. Warunki, które musi spełniać Wykonawca.
  1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji usług, których przedmiotem było badanie sprawozdań finansowych z uwzględnieniem doświadczenia zdobytego przy realizacji usług na rzecz instytutów badawczych. Wykaz potwierdzający doświadczenie Wykonawcyrealizacji usług związanych z badaniem sprawozdań finansowych – ze wskazaniem jednostek, w których przeprowadzano badania sprawozdań finansowych z wyszczególnieniem wskazanego doświadczenia zdobytego przy realizacji usług na rzecz instytutów badawczych. Wykaz doświadczenia musi zostać dołączony do oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
  2. Wykonawca musi być wpisany na listę firm audytorskich prowadzoną przez Polską Agencję Nadzoru Audytowego. Numer wpisu musi zostać wskazany w ofercie Wykonawcy, zgodniezałącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego;
  3. Wykonawca musi posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych. Kopię poświadczonązgodność z oryginałem aktualnej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia należy załączyć do oferty.
  4. Wykonawca oraz biegły rewident, który zostanie wyznaczony do przeprowadzenia badania muszą spełniać wymogi niezależności, o których mowa w art. 69- 73 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym ( (Dz.U. z 2024 r. poz. 1035 t.j.)) (ustawa o biegłych rewidentach) oraz o nieistnieniu innych zagrożeń dla ich niezależności. Do oferty musi zostać załączone oświadczenie Wykonawcy oraz biegłego rewidenta, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
  5. Wykonawca wyznaczy jako kluczowego biegłego rewidenta osobę wpisaną do rejestru biegłych rewidentów i w związku z tym spełnianiu przez nią warunków określonych w art. 4 ust. 2-5 ustawy o biegłych rewidentach. Do oferty musi zostać załączone oświadczenie Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  6. Kluczowy biegły rewident musi posiadać znajomość specyfiki działania instytutów badawczych. Do oferty musi zostać dołączone oświadczenie kluczowego biegłego rewidenta wyznaczonego do realizacji zamówienia potwierdzające powyższe wraz ze wskazaniem wykazu instytutów badawczych, w których przeprowadził badanie sprawozdania finansowego w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to doświadczenie w tym okresie, zgodnie z załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego (UWAGA! Stanowi kryterium oceny ofert).
  7. Wykonawca musi dysponować kompetentnymi pracownikami, czasem i innymi zasobami umożliwiającymi odpowiednie przeprowadzenie badania.

    Kryteria oceny ofert.

W celu wyboru ofert najkorzystniejszych do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Spółki za rok 2025 oraz rok 2026, Zamawiający określa następujące kryteria oceny mające wpływ na wybór ofert najkorzystniejszych:

  1. Cena za badanie sprawozdania finansowego Instytutu Geodezji i Kartografiirok 2025 oraz rok 2026.

Cena oferty powinna zawierać wszystkie elementy cenotwórcze wynikające z zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. Zaoferowane ceny muszą być cenami całkowitymi i ostatecznymi, uwzględniającymi wszelkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wprowadzi cenę w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

  1. Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w badaniu sprawozdań finansowych Instytutów badawczych, w okresie 5 lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to doświadczenie w tym

Dla oceny kryterium doświadczenia należy przedstawić wykaz wykonanych badań sprawozdań finansowych instytutów badawczych wraz ze wskazaniem imienia, nazwiska i nr wpisu biegłego rewidenta dedykowanego do badania sprawozdań finansowych, wskazanie terminu przeprowadzenia badania, podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana. Oświadczenie biegłego rewidenta potwierdzające ww. doświadczenie powinno stanowić załącznik do oferty, z godnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

UWAGA!

Zamawiający zastrzega, że oferty Wykonawców spełniające wymagania wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz ocenione jako najkorzystniejsze przez Zamawiającego zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym, zostaną przekazane do Ministra Rozwoju i Technologii, który w efekcie dokona finalnego wyboru oferty.
Pozostałe informacje

  1. Zamawiający rozpatrywał będzie wyłącznie oferty spełniające wymagania postawione w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  2. Wszystkie koszty przygotowania oferty oraz udziału w postępowaniu obciążają wyłącznie Wykonawcę.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
  4. Niniejsze zaproszenie do składania ofert wstępnych nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i nast. Kodeksu cywilnego.
  5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty Wykonawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian, uzupełnień lub odwołania warunków zawartych w niniejszym Zaproszeniu do składania ofert oraz jego załącznikach. W przypadku wprowadzenia zmian, uzupełnień lub odwołania tych warunków Zamawiający przekaże stosowną informację Wykonawcom. Każda zmiana, uzupełnienie lub odwołanie staje się wiążące od chwili przekazania informacji o ich dokonaniu.
    Osoby do kontaktu:

Katarzyna Kowalik

Telefon: 22 32 91 979

Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Joanna Zabrocka

Telefon: 22 32 91 911

Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres strony internetowej Zamawiającego: www.igik.edu.pl

Załączniki:

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 - Wzór umowy

Wzór umowy

Załączniki do oferty

Załącznik nr 3 - Wzór wykazu doświadczenia wykonawcy

Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenia wykonawcy oraz biegłego rewidenta o spełnianiu wymogów niezależności

Załącznik nr 5 - Wykaz doświadczenia kluczowego biegłego rewidenta na rzecz instytutów badawczych

Zapytanie ofertowe – badanie sprawozdania finansowego Instytutu Geodezji i Kartografii za rok 2025 oraz rok 2026.

Niniejsze postępowanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 t.j.)
 
Zamawiający:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Z. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, NIP: 5250009476, REGON: 000332305, KRS: 0000176403, reprezentowany przez: dr hab. inż. Michała Szotę– Dyrektora.
 
Zamawiający zastrzega, że oferty Wykonawców spełniające wymagania wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym uznane jako najkorzystniejsze, zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym, zostaną przekazane do Ministra Rozwoju i Technologii, który w efekcie dokona finalnego wyboru oferty.


Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest badanie sprawozdania finansowego Instytutu Geodezji i Kartografii za rok 2025 oraz rok 2026.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest badanie sprawozdania finansowego Instytutu Geodezji i Kartografii za rok 2025 oraz rok 2026 wraz ze sporządzeniem sprawozdania z przeprowadzonego badania.
Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Ostateczne postanowienia umowy zostaną uzgodnione z wykonawcą, którego oferta zostanie finalnie wybrana jako najkorzystniejsza.
Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia nie później niż do dnia 23 marca 2026 r. oraz 23 marca 2027 r.
Termin związania ofertą:
Wykonawcy związani są ofertą do dnia 17 grudnia 2025 r.
Miejsce oraz termin składania ofert:
 
Oferta powinna zostać dostarczona w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . W tytule wiadomości należy wskazać: „AUDYT IGiK za rok 2025 i rok 2026”.
Termin składania ofert upływa 15 października 2025 r. o godz. 12.00. (liczy się data wpływu do Zamawiającego). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może przed terminem składania ofert wstępnych zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz kierować wezwania do uzupełniania złożonej oferty.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert. Wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi. W takim przypadku każdy z oferentów będzie miał prawo do zmiany już złożonej oferty i zostanie o tym fakcie poinformowany. Nie dotyczy to nieistotnych korekt w treści zapytania ofertowego.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna:
 zostać złożona na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
zostać złożona w języku polskim.
zawierać:
informacje identyfikujące Wykonawcę;
informacje o formie prowadzenia działalności;
wykaz proponowanego składu zespołu wyznaczonego do wykonania przedmiotu zamówienia;
podpis osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania oferenta;
cenę netto i brutto oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
 
Warunki, które musi spełniać Wykonawca.
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji usług, których przedmiotem było badanie sprawozdań finansowych z uwzględnieniem doświadczenia zdobytego przy realizacji usług na rzecz instytutów badawczych. Wykaz potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w realizacji usług związanych z badaniem sprawozdań finansowych – ze wskazaniem jednostek, w których przeprowadzano badania sprawozdań finansowych z wyszczególnieniem wskazanego doświadczenia zdobytego przy realizacji usług na rzecz instytutów badawczych. Wykaz doświadczenia musi zostać dołączony do oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Wykonawca musi być wpisany na listę firm audytorskich prowadzoną przez Polską Agencję Nadzoru Audytowego. Numer wpisu musi zostać wskazany w ofercie Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego;
Wykonawca musi posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia należy załączyć do oferty.
Wykonawca oraz biegły rewident, który zostanie wyznaczony do przeprowadzenia badania muszą spełniać wymogi niezależności, o których mowa w art. 69- 73 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym ( (Dz.U. z 2024 r. poz. 1035 t.j.)) (ustawa o biegłych rewidentach) oraz o nieistnieniu innych zagrożeń dla ich niezależności. Do oferty musi zostać załączone oświadczenie Wykonawcy oraz biegłego rewidenta, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Wykonawca wyznaczy jako kluczowego biegłego rewidenta osobę wpisaną do rejestru biegłych rewidentów i w związku z tym spełnianiu przez nią warunków określonych w art. 4 ust. 2-5 ustawy o biegłych rewidentach. Do oferty musi zostać załączone oświadczenie Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Kluczowy biegły rewident musi posiadać znajomość specyfiki działania instytutów badawczych. Do oferty musi zostać dołączone oświadczenie kluczowego biegłego rewidenta wyznaczonego do realizacji zamówienia potwierdzające powyższe wraz ze wskazaniem wykazu instytutów badawczych, w których przeprowadził badanie sprawozdania finansowego w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to doświadczenie w tym okresie, zgodnie z załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego (UWAGA! Stanowi kryterium oceny ofert).
Wykonawca musi dysponować kompetentnymi pracownikami, czasem i innymi zasobami umożliwiającymi odpowiednie przeprowadzenie badania.
 
Kryteria oceny ofert.
 
W celu wyboru ofert najkorzystniejszych do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Spółki za rok 2025 oraz rok 2026, Zamawiający określa następujące kryteria oceny mające wpływ na wybór ofert najkorzystniejszych:
 
Cena za badanie sprawozdania finansowego Instytutu Geodezji i Kartografii za rok 2025 oraz rok 2026.
Cena oferty powinna zawierać wszystkie elementy cenotwórcze wynikające z zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. Zaoferowane ceny muszą być cenami całkowitymi i ostatecznymi, uwzględniającymi wszelkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wprowadzi cenę w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Doświadczenie kluczowego biegłego rewidenta w badaniu sprawozdań finansowych Instytutów badawczych, w okresie 5 lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to doświadczenie w tym
Dla oceny kryterium doświadczenia należy przedstawić wykaz wykonanych badań sprawozdań finansowych instytutów badawczych wraz ze wskazaniem imienia, nazwiska i nr wpisu biegłego rewidenta dedykowanego do badania sprawozdań finansowych, wskazanie terminu przeprowadzenia badania, podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana. Oświadczenie biegłego rewidenta potwierdzające ww. doświadczenie powinno stanowić załącznik do oferty, z godnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
 
UWAGA!
Zamawiający zastrzega, że oferty Wykonawców spełniające wymagania wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz ocenione jako najkorzystniejsze przez Zamawiającego zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym, zostaną przekazane do Ministra Rozwoju i Technologii, który w efekcie dokona finalnego wyboru oferty.
 
Pozostałe informacje
Zamawiający rozpatrywał będzie wyłącznie oferty spełniające wymagania postawione w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Wszystkie koszty przygotowania oferty oraz udziału w postępowaniu obciążają wyłącznie Wykonawcę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
Niniejsze zaproszenie do składania ofert wstępnych nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i nast. Kodeksu cywilnego.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty Wykonawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian, uzupełnień lub odwołania warunków zawartych w niniejszym Zaproszeniu do składania ofert oraz jego załącznikach. W przypadku wprowadzenia zmian, uzupełnień lub odwołania tych warunków Zamawiający przekaże stosowną informację Wykonawcom. Każda zmiana, uzupełnienie lub odwołanie staje się wiążące od chwili przekazania informacji o ich dokonaniu.
 
Osoby do kontaktu:
Katarzyna Kowalik
Telefon: 22 32 91 979
Adres e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Joanna Zabrocka
Telefon: 22 32 91 911
Adres e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.igik.edu.pl
 
Załączniki:

Zapytanie ofertowe audyt za 2025-2026

Formularz ofertowy

Wzór umowy

Załaczniki do oferty

Zapytanie ofertowe nr 5 Na realizację usługi p.n. Wymiana części ogrodzenia posesji Obserwatorium Geodezyjno-Geofizycznego „Borowa Góra” w Jadwisinie.

  1. Zamawiający:

Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, NIP: 5250009476, REGON: 000332305, KRS: 0000176403, reprezentowany przez:

Michała Szotę – Dyrektora.

  • Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia będzie likwidacja części starego ogrodzenia o długości 112 m wykonanego z betonowych słupków i siatki metalowej oraz wykonanie nowego ogrodzenia z podmurówką betonową na terenie Obserwatorium Geodezyjno-Geofizycznego „Borowa Góra” w Jadwisinie gm. Serock (działka nr 81/13, obręb 11).

Etap 1 – demontaż starej części ogrodzenia:

– usunięcie zbrojonych słupków betonowych i demontaż siatki metalowej na długości ok 112 m. (słupek co 3,5m).

Etap 2 – przygotowanie miejsca montażu:

– wykarczowanie krzewów i zarośli w pasie ogrodzenia,

– uprzątnięcie i wyrównanie terenu pod montaż nowego ogrodzenia.

Ogrodzenie jest usytuowane pomiędzy terenem zalesionym, a polem uprawnym – brak możliwości bezpośredniego dojazdu samochodem w miejsce montażu.

Etap 3 – montaż nowego ogrodzenia:

– słupki stalowe zabetonowane w gruncie

– płyta podmurówkowa betonowa zbrojona o wysokości ok. 25 cm,

– siatka stalowa ocynkowana lub panele ogrodzeniowe ocynkowane o wysokości ok. 150cm.

  • Termin wykonania zamówienia:

Realizacja zamówienia wskazanego w punkcie 2 powyżej powinna być zakończona w terminie do 60 dni od podpisania umowy z Zamawiającym, nie później jednak niż do 31 października 2025 r.

  • Inne wymagane przez Zamawiającego warunki niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:

Zamawiający informuje, że Wykonawca biorący udział w zamówieniu będzie musiał dysponować odpowiednią wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na profesjonalne wykonanie przedmiotu zamówienia. tj.

  1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
  2. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  3. stosować materiały i wyroby spełniające warunki realizacji zamówienia oraz dokumentacji technicznej,
  1. przestrzegać normy i przepisy BHP oraz przepisy p. poż.,
  2. potwierdzić odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową, w celu spełnienia warunku wymaga się, aby Oferent:
  3. był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
  4. złożył oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że w stosunku do Oferenta nie toczy się postepowanie upadłościowe lub likwidacyjne.

Wskazane jest, aby przygotowując odpowiedź na niniejsze zapytanie przeprowadzić wizję lokalną terenu w celu rzetelnego opracowania wyceny (w terminie uzgodnionym z osobą wskazaną do kontaktu przez Zamawiającego).

  • Warunki płatności
  1. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie odebranie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia oraz podpisanie Protokołu odbioru bez uwag.
  2. Zapłata za wykonanie usługi nastąpi przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
  3. Zamawiający dopuszcza wypłacanie refundacji za zakup materiałów budowlanych po przedstawieniu faktur zakupu przez Wykonawcę oraz dostarczeniu materiałów na miejsce montażu.
  • Miejsce oraz termin udzielania odpowiedzi na zapytanie
  1. Odpowiedź na niniejsze zapytanie powinna zostać dostarczona pisemnie do siedziby Instytutu Geodezji i Kartografii przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27 w Warszawie (02-679) lub w formie elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Termin składania odpowiedzi upływa 25 sierpnia 2025 r. godz. 15:30.
  3. Wymagania dotyczące oferty:
  4. Oferta musi zawierać koszt netto/brutto usługi. Podana cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy
  5. Oferta musi zawierać nazwę, adres, NIP lub CEIDG Wykonawcy.
  6. Oferta musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
  • Osoby do kontaktu w sprawie zapytania:

Mariusz Ogórek

telefon: +48 22 329 19 16, +48 603 987 767

adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dominik Stankiewicz

telefon: +48 22 329 19 15

adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

adres strony internetowej Zamawiającego: www.igik.edu.pl

  • Załączniki: