Zapytanie ofertowe nr 5 Na realizację usługi p.n. Wymiana części ogrodzenia posesji Obserwatorium Geodezyjno-Geofizycznego „Borowa Góra” w Jadwisinie.

  1. Zamawiający:

Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, NIP: 5250009476, REGON: 000332305, KRS: 0000176403, reprezentowany przez:

Michała Szotę – Dyrektora.

  • Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia będzie likwidacja części starego ogrodzenia o długości 112 m wykonanego z betonowych słupków i siatki metalowej oraz wykonanie nowego ogrodzenia z podmurówką betonową na terenie Obserwatorium Geodezyjno-Geofizycznego „Borowa Góra” w Jadwisinie gm. Serock (działka nr 81/13, obręb 11).

Etap 1 – demontaż starej części ogrodzenia:

– usunięcie zbrojonych słupków betonowych i demontaż siatki metalowej na długości ok 112 m. (słupek co 3,5m).

Etap 2 – przygotowanie miejsca montażu:

– wykarczowanie krzewów i zarośli w pasie ogrodzenia,

– uprzątnięcie i wyrównanie terenu pod montaż nowego ogrodzenia.

Ogrodzenie jest usytuowane pomiędzy terenem zalesionym, a polem uprawnym – brak możliwości bezpośredniego dojazdu samochodem w miejsce montażu.

Etap 3 – montaż nowego ogrodzenia:

– słupki stalowe zabetonowane w gruncie

– płyta podmurówkowa betonowa zbrojona o wysokości ok. 25 cm,

– siatka stalowa ocynkowana lub panele ogrodzeniowe ocynkowane o wysokości ok. 150cm.

  • Termin wykonania zamówienia:

Realizacja zamówienia wskazanego w punkcie 2 powyżej powinna być zakończona w terminie do 60 dni od podpisania umowy z Zamawiającym, nie później jednak niż do 31 października 2025 r.

  • Inne wymagane przez Zamawiającego warunki niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:

Zamawiający informuje, że Wykonawca biorący udział w zamówieniu będzie musiał dysponować odpowiednią wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na profesjonalne wykonanie przedmiotu zamówienia. tj.

  1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
  2. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  3. stosować materiały i wyroby spełniające warunki realizacji zamówienia oraz dokumentacji technicznej,
  1. przestrzegać normy i przepisy BHP oraz przepisy p. poż.,
  2. potwierdzić odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową, w celu spełnienia warunku wymaga się, aby Oferent:
  3. był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
  4. złożył oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że w stosunku do Oferenta nie toczy się postepowanie upadłościowe lub likwidacyjne.

Wskazane jest, aby przygotowując odpowiedź na niniejsze zapytanie przeprowadzić wizję lokalną terenu w celu rzetelnego opracowania wyceny (w terminie uzgodnionym z osobą wskazaną do kontaktu przez Zamawiającego).

  • Warunki płatności
  1. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie odebranie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia oraz podpisanie Protokołu odbioru bez uwag.
  2. Zapłata za wykonanie usługi nastąpi przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
  3. Zamawiający dopuszcza wypłacanie refundacji za zakup materiałów budowlanych po przedstawieniu faktur zakupu przez Wykonawcę oraz dostarczeniu materiałów na miejsce montażu.
  • Miejsce oraz termin udzielania odpowiedzi na zapytanie
  1. Odpowiedź na niniejsze zapytanie powinna zostać dostarczona pisemnie do siedziby Instytutu Geodezji i Kartografii przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27 w Warszawie (02-679) lub w formie elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Termin składania odpowiedzi upływa 25 sierpnia 2025 r. godz. 15:30.
  3. Wymagania dotyczące oferty:
  4. Oferta musi zawierać koszt netto/brutto usługi. Podana cena musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy
  5. Oferta musi zawierać nazwę, adres, NIP lub CEIDG Wykonawcy.
  6. Oferta musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
  • Osoby do kontaktu w sprawie zapytania:

Mariusz Ogórek

telefon: +48 22 329 19 16, +48 603 987 767

adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dominik Stankiewicz

telefon: +48 22 329 19 15

adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

adres strony internetowej Zamawiającego: www.igik.edu.pl

  • Załączniki:

ogłoszenie o zamówieniu usługi,świadczenie usługi sprzątania powierzchni biurowych, socjalnych i piwnic w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 27 w Warszawie.

Instytut Geodezji i Kartografii publikuje ogłoszenie o zamówieniu usługi,świadczenie usługi sprzątania powierzchni biurowych, socjalnych i piwnic w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 27 w Warszawie.

Szczegółowe informacje znajdują się w poniższych załącznikach.

ogłoszenie o zamówieniu

SWZ usł. sprzątanie

załącznik nr 1

załącznik nr 2

załącznik nr 3

załącznik nr 4

załącznik nr 5

załącznik nr 6

załącznik nr 7

załącznik nr 8

załącznik nr 9

wyjaśnienia do SWZ

Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Instytut Informacje ogólne Aktualności Dyrekcja Rada Naukowa Centra naukowe Działy obsługi nauki Ochrona patentowa Zamówienia Publiczne Konkursy Praca Praktyki i staże Klauzula informacyjna RODO Zaproszenie do złożen

Ogłoszenie o zamówieniu Usługi

Przeprowadzanie audytu zewnętrznego wydatków poniesionych przy realizacji dwóch projektów z konkursu POLNOR 2019

Pliki do pobrania:

1._Formularz_ofertowy.doc

2._Załącznik_nr_2_wykaz_osób.docx

3._Załącznik_nr_3_doswiadczenie.doc

4. Załącznik_nr_4_-_oświadczenie.doc

Zapytanie_ofertowe_-_audyt_projektów_POLNOR.pdf

ZAPYTANIE OFERTOWE - Badanie sprawozdania finansowego za rok 2023 i rok 2024

Instytut Geodezji i Kartografii w Warszawie publikuje zapytanie ofertowe dotyczące badania sprawozdania finansowego za lata 2023 i 2024. Szczegółowe informacje znajdują się w poniższych załącznikach.

 

1. Zapytanie ofertowe - audyt za 2023 i 2024.pdf

2. Formularz ofertowy.doc

3. Wzór umowy.doc

4. Załączniki do formularza ofertowego.doc