Specjalista w Dziale Koordynacji Projektów
- Szczegóły
- Utworzono: 2025-03-11
- Poprawiono: 2025-03-11
- Opublikowano: 2025-03-11
- Redakcja i publikacja: Patrycja Olech
Główny zakres obowiązków obejmuje:
- obsługa prac naukowych, badawczych, rozwojowych,
- monitorowanie finansowej realizacji powierzonych projektów, przygotowywanie części finansowej raportów okresowych i końcowych powierzonych projektów realizowanych w Instytucie,
- wysyłanie ww. raportów do odpowiednich instytucji, audytorów, itp.,
- rejestracja czasu pracy w projektach,
- obsługa umów dotyczących prac komercyjnych wykonywanych w IGiK,
- prowadzenie rejestru umów,
- przygotowywanie i wystawianie faktur,
- rejestracja dokumentów w systemie informatycznym,
- przygotowywanie informacji o pracach podlegających prawu autorskiemu,
- wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych,
- uzupełnianie danych w systemie POLON
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- biegła znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz aplikacji biurowych Office, szczególnie programu excel,
- mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub podobne,
- mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku.
Cechy osobowościowe:
- umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu,
- komunikatywność,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji,
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie na pełny etat),
- miła i życzliwa atmosfera pracy w doświadczonym, dynamicznym zespole,
- atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą),
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i znajomość języka angielskiego.
Termin składania ofert do dnia 31.03.2025 r.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (z dopiskiem: nabór do Działu Koordynacji Projektów).
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.
Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 02, 22 329 19 09
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO
Nabór na stanowisko księgowej
- Szczegóły
- Utworzono: 2025-03-11
- Poprawiono: 2025-03-11
- Opublikowano: 2025-03-11
- Redakcja i publikacja: Patrycja Olech
Wymagania:
- 3-letnie doświadczenie pracy jako samodzielna księgowa
- znajomość zasad rachunkowości i przepisów prawa podatkowego, w tym podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych
- dobra obsługa komputera, w tym znajomość programu Excel oraz aplikacji księgowych, płatnika itp.
- dobra znajomość j. angielskiego
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i systematyczność
Cechy osobowościowe:
- umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia ,
- komunikatywność,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji.
Oferujemy:
- praca na miejscu w oparciu o umowę o pracę
- elastyczny czas pracy
- parking dla pracowników
- miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
- atrakcyjny pakiet socjalny, np. dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, dofinansowanie do wypoczynku).
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin składania ofert do dnia 31.03.2025 r. Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .pl z dopiskiem Dział Finansowo-Księgowy.
nabór na stanowisko specjalisty w Centrum Teledetekcji
- Szczegóły
- Utworzono: 2025-03-05
- Poprawiono: 2025-03-05
- Opublikowano: 2025-03-05
- Redakcja i publikacja: Patrycja Olech
Wymagania:
- Monitorowanie informacji o bieżących konkursach, badaniach naukowych, konferencjach, związanych z profilem działalności Instytutu ze szczególnym uwzględnieniem tematyki Centrum Teledetekcji (badania satelitarne)
- Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Centrum Teledetekcji i pomoc w terminach, wysyłaniu raportów i przygotowanych projektów
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
- Prowadzenie korespondencji z współpracującymiz Centrum Teledetekcji osobami /lub partnerami biznesowymi – pisanie maili oraz listów w formie papierowej, wysyłanie umów oraz odbieranie i kierowanie korespondencji przychodzącej do odpowiednich osób;
- Nadzór nad terminarzem spotkań
- Przekazywanie istotnych informacji kierownikowi Centrum Teledetekcji
- Współpraca z portalami informacyjnymi – Space24.pl, Geoforum w zakresie aktualizacji informacji o pracach prowadzonych przez Instytut, osiągnięciach naukowych itp.
- Współpraca w zakresie prowadzenia strony Copernicus Relay, w zakresie promowania działań Isntytutu na rynku przetwarzania dancyh satelitarnych na platformie Facebook
- Pomoc w przygotowywaniu szkoleń prowadzonych przez pracowników Instytutu w zakresie projektów
- Komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność składania projektów
- Znajomość angielskiego w zrozumieniu ogłoszen i piśmie przy składaniu projektów
- Atutem będzie certyfikat z metodyki zarządzania projektami
nabór na stanowisko młodszego specjhalisty/specjalisty w Centrum Teledetekcji
- Szczegóły
- Utworzono: 2025-03-05
- Poprawiono: 2025-03-05
- Opublikowano: 2025-03-05
- Redakcja i publikacja: Patrycja Olech
Wymagania:
- Monitorowanie informacji o bieżących konkursach, badaniach naukowych, konferencjach, związanych z profilem działalności Instytutu ze szczególnym uwzględnieniem tematyki Centrum Teledetekcji (badania satelitarne)
- Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Centrum Teledetekcji i pomoc w terminach, wysyłaniu raportów i przygotowanych projektów
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
- Prowadzenie korespondencji z współpracującymiz Centrum Teledetekcji osobami /lub partnerami biznesowymi – pisanie maili oraz listów w formie papierowej, wysyłanie umów oraz odbieranie i kierowanie korespondencji przychodzącej do odpowiednich osób;
- Nadzór nad terminarzem spotkań
- Przekazywanie istotnych informacji kierownikowi Centrum Teledetekcji
- Współpraca z portalami informacyjnymi – Space24.pl, Geoforum w zakresie aktualizacji informacji o pracach prowadzonych przez Instytut, osiągnięciach naukowych itp.
- Współpraca w zakresie prowadzenia strony Copernicus Relay, w zakresie promowania działań Isntytutu na rynku przetwarzania dancyh satelitarnych na platformie Facebook
- Pomoc w przygotowywaniu szkoleń prowadzonych przez pracowników Instytutu w zakresie projektów
- Komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność składania projektów
- Znajomość angielskiego w zrozumieniu ogłoszen i piśmie przy składaniu projektów
- Atutem będzie certyfikat z metodyki zarządzania projektami
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zatrudnienie na pełny etat,
- Elastyczny czas pracy – możliwość pracy hybrydowej, (raz w tygodniu)
- Miła i życzliwa atmosfera pracy w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
- Rozwój zawodowy i naukowy przez udział w seminariach, konferencjach i szkoleniach,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych i pakietu medycznego, wczasy pod gruszą),
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- Życiorys obejmujący informację o ukończonych studiach ewentualnie przebiegu pracy zawodowej;
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin składania zgłoszeń upływa dnia 26.03.2025 r.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, sekretariat Instytutu lub na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W zgłoszeniu prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)".
Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO