Konkurs na stanowisko profesora w Instytucie Geodezji i Kartografii

Działając na podstawie art. 43 ust. 6 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2020, poz. 1383), Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko profesora w Instytucie Geodezji i Kartografii w Warszawie.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • Posiadanie stopnia naukowego profesora w dyscyplinie inżynieria lądowa i transport lub nauki o Ziemi i środowisku.
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem naukowym (nie mniej niż 2 lata).
  • Udokumentowane publikacje w czasopismach o zasięgu międzynarodowym.
  • Aktywne uczestnictwo w konferencjach w międzynarodowych i krajowych.
  • Aktywność naukowa na arenie międzynarodowej.
  • Biegła znajomość języka angielskiego.

Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781).
  • Życiorys naukowy i list motywacyjny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Wykaz publikacji.
  • Zestawienie innych osiągnięć naukowych
  • Spis realizowanych projektów

Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  (z dopiskiem: profesor Instytutu 

Termin składania zgłoszeń upływa nabór ciągły

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 00

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:

listownie na ww. adres korespondencyjny, pod nr tel.: +48 22 329 19 00,za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . 

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytucjach badawczych, a także na podstawie wyrażonej na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane osobowe mogą być przechowywane przez okres 3 lat po zakończonym procesie rekrutacji.
Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska pracy.
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne i doradcze na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Na zasadach określonych w RODO, kandydatom ubiegającym się o pracę przysługuje prawo do: 

dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania; 
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.

Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych. 

Oświadczenie zgody:

Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych przez Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska pracy. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”.

Konkurs na stanowisko profesora instytutu w Instytucie Geodezji i Kartografii

Konkurs na stanowisko profesora instytutu w Instytucie Geodezji i Kartografii

Działając na podstawie art. 43 ust. 6 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2020, poz. 1383), Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko profesora instytutu w Instytucie Geodezji i Kartografii w Warszawie.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • Posiadanie stopnia naukowego doktora habilitowanego w dyscyplinie inżynieria lądowa i transport lub nauki o Ziemi i środowisku.
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem naukowym (nie mniej niż 2 lata).
  • Udokumentowane publikacje w czasopismach o zasięgu międzynarodowym.
  • Aktywne uczestnictwo w konferencjach w międzynarodowych i krajowych.
  • Aktywność naukowa na arenie międzynarodowej.
  • Biegła znajomość języka angielskiego.

Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781).
  • Życiorys naukowy i list motywacyjny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Wykaz publikacji.
  • Zestawienie innych osiągnięć naukowych
  • Spis realizowanych projektów

Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  (z dopiskiem: profesor Instytutu 

Termin składania zgłoszeń upływa nabór ciągły

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 00

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:

listownie na ww. adres korespondencyjny, pod nr tel.: +48 22 329 19 00,za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . 

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytucjach badawczych, a także na podstawie wyrażonej na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane osobowe mogą być przechowywane przez okres 3 lat po zakończonym procesie rekrutacji.
Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska pracy.
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne i doradcze na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Na zasadach określonych w RODO, kandydatom ubiegającym się o pracę przysługuje prawo do: 

dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania; 
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.

Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych. 

Oświadczenie zgody:

Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych przez Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska pracy. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”.

Instytut Geodezji i Kartografii zatrudni na stanowisko: Samodzielnej księgowej

Główny zakres obowiązków obejmuje:

  • Bieżące księgowania dokumentów księgowych
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych (w tym. JPK VAT) oraz sprawozdań i raportów na rzecz firmy i instytucji zewnętrznych
  • Aktywny udział w naliczaniu listy płac i składek do ZUS
  • Księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów i różnic kursowych
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, banki) oraz biegłymi rewidentami
  • Współpraca z główną księgową
  • Wdrażanie systemów, automatyzacji i usprawnień

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość)
  • Min. 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych na stanowisku samodzielnego księgowego
  • Doświadczenie na stanowisku główna księgowa, zastępca głównej księgowej
  • Dobra znajomość zasad rachunkowości oraz bieżących przepisów prawa podatkowego (m.in. CIT, VAT, PCC)
  • Mile widziana znajomość systemów ERP- Enova
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
  • Wysoki poziom zaangażowania, samodzielność, skrupulatność

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy (w okresie późniejszym możliwe zatrudnianie na umowę na etat),
  • niezbędne narzędzia pracy
  • miła i życzliwa atmosfera pracy w doświadczonym, dynamicznym zespole,
  • atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą),

Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

  • CV i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i znajomość języka angielskiego.

Termin składania ofert do dnia 15.08.2025 r.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  (z dopiskiem: nabór do Działu Koordynacji Projektów).

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 02, 22 329 19 09

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO

Instytut Geodezji i Kartografii zatrudni na stanowisko: młodszego specjalisty/specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów

Główny zakres obowiązków obejmuje:

  • koordynacja projektów (dotacji) od strony administracyjno – finansowej w tym:

-        przygotowanie dokumentacji projektowej,

-        przygotowanie wniosków o płatność i zestawień poniesionych wydatków w ramach projektów,

-        prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych konkursów regulaminami,

-        współpraca z audytorami projektów,

  • koordynacja usług specjalistycznych realizowanych przez Instytut w tym wystawianie faktur sprzedażowych,
  • rejestracja faktur zakupowych i wyjazdów służbowych w systemie e-Nova,
  • przygotowywanie informacji o pracach podlegających prawu autorskiemu,
  • wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych,
  • uzupełnianie danych w systemie POLON moduł Projekty naukowe

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub podobne
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • biegła znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz aplikacji biurowych Office, szczególnie programu excel,

Cechy osobowościowe:

  • umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu,
  • komunikatywność,
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji,

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę  w niepełnym wymiarze czasu pracy (w okresie późniejszym możliwe zatrudnianie na umowę na etat),
  • niezbędne narzędzia pracy
  • miła i życzliwa atmosfera pracy w doświadczonym, dynamicznym zespole,
  • atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą),

Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

  • CV i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i znajomość języka angielskiego.

Termin składania ofert do dnia 15.08.2025 r.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  (z dopiskiem: nabór do Działu Koordynacji Projektów).

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 02, 22 329 19 09

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO