Nabór na stanowisko naukowe w Centrum Teledetekcji
- Szczegóły
- Utworzono: 2025-08-29
- Poprawiono: 2025-08-29
- Opublikowano: 2025-08-29
- Redakcja i publikacja: Patrycja Olech
Konkurs na stanowisko naukowe w Centrum Teledetekcji
Działając na podstawie art. 43 ust. 7 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (j.t. Dz.U.2019.1095 ze zm.) oraz § 11 pkt. 2 Statutu Instytutu Geodezji i Kartografii, Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko naukowe w Centrum Teledetekcji Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie.
wymagania:
- Posiadanie tytułu naukowego doktora w dziedzinie nauk ścisłych lub przyrodniczych.
- Wiedza z zakresu geoinformacji
- Znajomość statystyki
- Udokumentowany udział w projektach o charakterze naukowym
- Autorstwo/współautorstwo minimum dwóch publikacji o charakterze naukowym
- Motywacja do szybkiego uczenia się i poszerzania kompetencji
- Przedstawienie propozycji projektu badawczo-rozwojowego
- Komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność składania projektów
- Atutem będzie certyfikat z metodyki zarządzania projektami np. PRINCE2 Foundation.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zatrudnienie na pełny etat,
- miła i życzliwa atmosfera pracy w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
- rozwój zawodowy i naukowy przez udział w seminariach, konferencjach i szkoleniach,
- atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych i pakietu medycznego, wczasy pod gruszą),
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
Wykaz dokumentów:
- życiorys naukowy obejmujący spis publikacji, tytuł pracy doktorskiej
- list motywacyjny zawierający plan rozwoju naukowego;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin składania zgłoszeń upływa dnia 30.09.2025 r.
Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (z dopiskiem: stanowisko naukowe w Centrum Teledetekcji)
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.
Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 00
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
listownie na ww. adres korespondencyjny,
pod nr tel.: +48 22 329 19 00,
za pośrednictwem adresu e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytucjach badawczych, a także na podstawie wyrażonej na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane osobowe mogą być przechowywane przez okres 3 lat po zakończonym procesie rekrutacji.
Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska pracy.
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne i doradcze na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Na zasadach określonych w RODO, kandydatom ubiegającym się o pracę przysługuje prawo do:
dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.
Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych.
Oświadczenie zgody:
Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych przez Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska pracy. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”.
Instytut Geodezji i Kartografii ogłasza nabór na stanowisko Młodszego specjalisty / specjalisty w Dziale Techniczno-Organizacyjnym
- Szczegóły
- Utworzono: 2025-08-28
- Poprawiono: 2025-08-28
- Opublikowano: 2025-08-28
- Redakcja i publikacja: Patrycja Olech
Główny zakres obowiązków obejmuje:
- Pomoc Kierownikowi Działu Techniczno-Organizacyjnego w działalności administracyjnej i technicznej prowadzonej na terenie i w obiektach należącycych do Instytutu, m.in. w:
- zapewnieniu dostaw mediów i usług,
- kontroli i rozliczaniu kosztów dotyczących administrowania nieruchomościami,
- wynajmie powierzchni i współpracy z najemcami lokali,
- uzyskiwaniu zaświadczeń oraz dostarczaniu dokumentów do urzędów i instytucji,
- uzyskiwaniu ofert i udział w przygotowywaniu przetargów na obsługę i prace remontowe,
- nadzorze nad pracami remontowymi.
- Przygotowywanie pomieszczeń do zebrań i imprez okolicznościowych:
- zapewnienie napojów, poczęstunków i zamówienia cateringu.
- Pomoc w przemeblowaniach lub w przeprowadzkach pracowników na terenie biura.
- Współpraca z firmą sprzątającą i konserwatorami instalacji.
- Okazjonalne prace gospodarcze, nadawanie przesyłek kurierskich i usuwanie usterek.
Wymagania:
- Znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz aplikacji biurowych Office,
- Posiadanie prawa jazdy kat. B i co najmniej rocznej praktyki w prowadzeniu samochodu,
- Wykształcenie min. średnie,
- Mile widziana umiejętność wykonywania drobnych prac naprawczych,
- Mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku.
Cechy osobowościowe:
- Komunikatywność,
- Wysoki poziom kultury osobistej,
- Umiejętność organizowania pracy własnej i pracy w zespole.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie na pełny etat),
- Miła i życzliwaatmosfera pracy,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą).
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781).
Termin składania ofert do dnia 30 września 2025 roku.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30)
lub
prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(z dopiskiem: nabór do Działu Techniczno-Organizacyjnego).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.
Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytucjach badawczych, a także na podstawie wyrażonej na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem https://www.igik.edu.pl/pl/klauzula-informacyjna-rodo/
Konkurs na stanowisko profesora w Instytucie Geodezji i Kartografii
- Szczegóły
- Utworzono: 2025-07-22
- Poprawiono: 2025-07-22
- Opublikowano: 2025-07-22
- Redakcja i publikacja: Patrycja Olech
Działając na podstawie art. 43 ust. 6 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2020, poz. 1383), Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko profesora w Instytucie Geodezji i Kartografii w Warszawie.
Wymagania stawiane kandydatom:
- Posiadanie stopnia naukowego profesora w dyscyplinie inżynieria lądowa i transport lub nauki o Ziemi i środowisku.
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem naukowym (nie mniej niż 2 lata).
- Udokumentowane publikacje w czasopismach o zasięgu międzynarodowym.
- Aktywne uczestnictwo w konferencjach w międzynarodowych i krajowych.
- Aktywność naukowa na arenie międzynarodowej.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781).
- Życiorys naukowy i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Wykaz publikacji.
- Zestawienie innych osiągnięć naukowych
- Spis realizowanych projektów
Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (z dopiskiem: profesor Instytutu
Termin składania zgłoszeń upływa nabór ciągły
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 00
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
listownie na ww. adres korespondencyjny, pod nr tel.: +48 22 329 19 00,za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytucjach badawczych, a także na podstawie wyrażonej na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane osobowe mogą być przechowywane przez okres 3 lat po zakończonym procesie rekrutacji.
Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska pracy.
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne i doradcze na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Na zasadach określonych w RODO, kandydatom ubiegającym się o pracę przysługuje prawo do:
dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.
Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych.
Oświadczenie zgody:
Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych przez Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska pracy. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”.
Konkurs na stanowisko profesora instytutu w Instytucie Geodezji i Kartografii
- Szczegóły
- Utworzono: 2025-07-22
- Poprawiono: 2025-07-22
- Opublikowano: 2025-07-22
- Redakcja i publikacja: Patrycja Olech
Konkurs na stanowisko profesora instytutu w Instytucie Geodezji i Kartografii
Działając na podstawie art. 43 ust. 6 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2020, poz. 1383), Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko profesora instytutu w Instytucie Geodezji i Kartografii w Warszawie.
Wymagania stawiane kandydatom:
- Posiadanie stopnia naukowego doktora habilitowanego w dyscyplinie inżynieria lądowa i transport lub nauki o Ziemi i środowisku.
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem naukowym (nie mniej niż 2 lata).
- Udokumentowane publikacje w czasopismach o zasięgu międzynarodowym.
- Aktywne uczestnictwo w konferencjach w międzynarodowych i krajowych.
- Aktywność naukowa na arenie międzynarodowej.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781).
- Życiorys naukowy i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Wykaz publikacji.
- Zestawienie innych osiągnięć naukowych
- Spis realizowanych projektów
Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (z dopiskiem: profesor Instytutu
Termin składania zgłoszeń upływa nabór ciągły
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 00
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:
listownie na ww. adres korespondencyjny, pod nr tel.: +48 22 329 19 00,za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytucjach badawczych, a także na podstawie wyrażonej na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane osobowe mogą być przechowywane przez okres 3 lat po zakończonym procesie rekrutacji.
Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska pracy.
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne i doradcze na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Na zasadach określonych w RODO, kandydatom ubiegającym się o pracę przysługuje prawo do:
dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania;
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.
Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych.
Oświadczenie zgody:
Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych przez Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska pracy. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”.
Więcej artykułów…
- Instytut Geodezji i Kartografii zatrudni na stanowisko: Samodzielnej księgowej
- Instytut Geodezji i Kartografii zatrudni na stanowisko: młodszego specjalisty/specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów
- INFORMACJA O WYNIKACH NABORÓW NA STANOWISKA
- Konkurs na stanowisko młodszego specjalisty GIS do projektu CORINE2024 w Centrum Teledetekcji