OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ADIUNKTA W CENTRUM GEODEZJI I GEODYNAMIKI INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII W WARSZAWIE

OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ADIUNKTA W CENTRUM GEODEZJI I GEODYNAMIKI INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII W WARSZAWIE

Działając na podstawie art. 43 ust. 6 Ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r., o instytutach badawczych (Dz. U. 2010 nr 96 poz. 218 z późn. zm.) Dyrektor Instytutu ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta w Centrum Geodezji i Geodynamiki Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie.

WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM:

  • Posiadanie stopnia naukowego, co najmniej doktora w dziedzinie spójnej z działalnością Centrum;
  • Posiadanie wyższego wykształcenia stosownie do przedmiotu działań Centrum;
  • Posiadanie dorobku naukowego, a w szczególności posiadanie patentów;
  • Posiadanie doświadczenia wdrożeniowego;
  • Doświadczenie w zdobywaniu środków na badania oraz w zarządzaniu i realizacji projektów badawczych finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
  • Umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu projektami badawczymi;
  • Wiedza i doświadczenie w dziedzinie geodezji i geodynamiki oraz dziedzinach pobocznych;
  • Aktywność naukowa na arenie krajowej oraz międzynarodowej;
  • Doświadczenie dydaktyczne;
  • Znajomość przynajmniej dwóch języków obcych w mowie i piśmie (w tym j. angielski).

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowisku kierowniczym oraz posiadanie uprawnień w zakresie geodezji bądź obsługi bezzałogowych statków powietrznych stosowanych w geodezji bądź kartografii.;

ZGŁOSZENIE KANDYDATA POWINNO ZAWIERAĆ:

  • Podanie o zatrudnienie skierowane do Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie;
  • Życiorys, z uwzględnieniem dorobku naukowego oraz list motywacyjny;
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • Kopię dokumentów potwierdzających doświadczenie, w tym certyfikaty w zakresie zarządzania zespołem i posiadania umiejętności kierowniczych, jeżeli takowe kandydat posiada;
  • Dokumenty potwierdzające umiejętność zarządzania projektami badawczymi;
  • Wykaz publikacji;
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

Termin: dokumenty należy składać do dnia 12 marca 2024 r.

Miejsce: dokumenty należy złożyć w sekretariacie Instytutu mieszczącym się pod adresem: ul. Modzelewskiego 27 w Warszawie, p. 101 w godzinach od 7.30 do 15.30.

Klauzula informacyjna do celów rekrutacji

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 30 dni po zakończonym procesie rekrutacji.
Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji przez okres 1 roku po zakończeniu rekrutacji na wskazane stanowisko.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak dane te są potrzebne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia/stażu.
Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych.

Konkurs na stypendium naukowe w projekcie NCN OPUS21

Konkurs na stypendium naukowe w projekcie NCN OPUS21

Instytut Geodezji i Kartografii (Centrum Geomatyki Stosowanej) ogłosił konkurs na dwa stypendia naukowe w projekcie badawczym: NCN OPUS21 pt.: „Ocena wpływu warunków meteorologicznych na stan zdrowotny lasów i zaburzenia w lasach w skali regionalnej i krajowej w oparciu o integrację danych naziemnych z danymi z satelitarnych systemów obserwacji Ziemi”.

Stypendium naukowe NCN może być przyznane osobie, która spełnia którekolwiek z poniższych kryteriów:

a) jest studentem studiów: pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, realizowanych w uczelniach na terytorium Polski;

b) jest uczestnikiem studiów doktoranckich;

c) jest doktorantem w szkole doktorskiej.

Wymagania:

1. Studenci studiów pierwszego bądź drugiego stopnia na kierunkach technicznych, nauk o Ziemi i środowisku, nauk leśnych lub pokrewnych;

2. Doświadczenie w analizie danych przestrzennych wektorowych i rastrowych, dobra znajomość oprogramowania ArcGIS, QGIS;

3. Wiedza i doświadczenie w zakresie analizy danych teledetekcyjnych, w szczególności zobrazowań satelitarnych;

4. Mile widziana umiejętność programowania w języku Python, Matlab lub R;

5. Mile widziana znajomość algorytmów uczenia maszynowego;

6. Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację i czytanie branżowej literatury i tworzenia dokumentacji (poziom B2/C1);

7. Motywacja do uczenia się, poszerzania kompetencji i pracy badawczej.

Opis zadania:

1. Badanie zależności między parametrami spektralnymi pochodzącymi z różnych zestawów danych satelitarnych, zaburzeniami kondycji drzewostanów oraz elementami meteorologicznymi;

2. Przygotowanie i analiza danych przestrzennych w tym danych satelitarnych z sensorów Sentinel-2 oraz Planet pod kątem stanu zdrowotnego lasów;

3. Praca z dużymi zbiorami danych;

4. Interpretacja i opracowanie wyników oraz udział w przygotowaniu artykułów naukowych;

5. Udział w spotkaniach projektowych i konferencjach naukowych.

Warunki zatrudnienia: Stypendium otrzymywane maksymalnie do 12 miesięcy w ramach realizacji grantu NCN.

Wynagrodzenie miesięczne: 2 500 PLN brutto. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z komunikatem NCN dot. zwolnienia stypendium naukowego NCN z podatku dochodowego z dnia 30.12.2021 r.: https://www.ncn.gov.pl/aktualnosci/2021-12-30-stypendia-ncn-podatki

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: listopad 2023 r.

Wymagane dokumenty:

  • CV z listą dotychczasowych osiągnieć naukowych, zawodowych i wyróżnień.
  • List motywacyjny opisujący zainteresowania naukowe i zawodowe.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami).

Dokumenty należy przesłać na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  z dopiskiem Stypendysta-CGS oraz do kierownika projektu dr hab. inż. Agaty Hościło, prof. IGIK na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert: 31 października 2023 r.

Komisja skontaktuje się z najlepszymi kandydatami i zaprosi ich na rozmowę. Instytut Geodezji i Kartografii zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłonienia stypendysty.

Więcej o grancie: https://www.ncn.gov.pl/sites/default/files/listy-rankingowe/2021-03-15bhga1/streszczenia/525226-pl.pdf

Szczegóły konkursu dostępne na stronie NCN: https://www2.ncn.gov.pl/baza-ofert/?akcja=wyswietl&id=222734

Klauzula informacyjna: Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie (02-679), przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27. Dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a i b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 5.4.2016 r.). Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO IGiK/1/2023 NA STANOWISKO DYREKTORA INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO IGiK/1/2023

NA STANOWISKO DYREKTORA INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII

Nazwa i adres:           Instytut Geodezji i Kartografii

ul. Zygmunta Modzelewskiego 27

02-679 Warszawa                                                                                     

Stanowisko:                Dyrektor

Imię i nazwisko wybranego kandydata:      Pan dr hab. inż. Michał Szota

Instytut Geodezji i Kartografii ogłasza nabór na stanowisko specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów

Główny zakres obowiązków obejmuje:

  1. Obsługa prac naukowych, badawczych, rozwojowych:
    • pomoc w przygotowaniu wniosków do konkursów, wypełnianiu formularzy elektronicznych i wersji papierowych oraz wysyłanie gotowych wniosków do właściwych jednostek;
    • prowadzenie rejestru wniosków, archiwizowanie dokumentacji wnioskowej, rejestracja danych dot. realizowanych projektów w systemie informatycznym;
    • monitorowanie finansowej realizacji powierzonych projektów, uzgadnianie danych finansowych z działem FK, przygotowywanie części finansowej raportów okresowych i końcowych powierzonych projektów realizowanych w Instytucie;
    • wysyłanie ww. raportów do odpowiednich instytucji, audytorów, itp.
  2. Rejestracja czasu pracy w projektach:
    • rejestrowanie w systemie informatycznym miesięcznego czasu pracy pracowników w podziale na projekty, na podstawie kart czasu pracy i zestawień miesięcznych otrzymanych z zakładów działalności podstawowej IGiK,
    • prowadzenie dokumentacji zestawień miesięcznych i miesięcznych kart czasu pracy w projektach.
  3. Obsługa umów dotyczących prac komercyjnych wykonywanych w IGiK:
    • prowadzenie rejestru umów,
    • przygotowywanie i wystawianie faktur;
  4. Rejestracja wniosków zagranicznych delegacji pracowników IGiK;
  5. Rejestracja umów cywilno-prawnych w systemie informatycznym;
  6. Rejestracja faktur zakupowych w systemie informatycznym;
  7. Przygotowywanie danych do sprawozdań z działalności rocznej Instytutu i innych raportów dot. działalności IGiK;
  8. Przygotowywanie informacji o pracach podlegających prawu autorskiemu;
  9. Monitorowanie ogłoszeń i konkursów dot. projektów finansowanych z funduszy krajowych i unijnych;
  10. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.
  11. Uzupełnianie danych w systemie POLON

Wymagania:

  1. biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  2. biegła znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz aplikacji biurowych Office, szczególnie programu excel
  3. mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub podobne
  4. mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku.

Cechy osobowościowe:

  1. umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu
  2. komunikatywność,
  3. umiejętność organizowania pracy własnej,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji,
  6. wysoki poziom kultury osobistej.

Oferujemy:

  1. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie na pełny etat),
  2. miła i życzliwa atmosfera pracy w doświadczonym, dynamicznym zespole,
  3. atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą),

Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

  1. CV i list motywacyjny,
  2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i znajomość języka angielskiego.

Termin składania ofert do dnia 15.07.2023 roku.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (z dopiskiem: nabór do Działu Koordynacji Projektów).

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 02, 22 329 19 09

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO