OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ADIUNKTA W CENTRUM GEODEZJI I GEODYNAMIKI INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII W WARSZAWIE
- Szczegóły
- Utworzono: 2024-02-27
- Poprawiono: 2024-02-27
- Opublikowano: 2024-02-27
- Redakcja i publikacja: Patrycja Olech
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ADIUNKTA W CENTRUM GEODEZJI I GEODYNAMIKI INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII W WARSZAWIE
Działając na podstawie art. 43 ust. 6 Ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r., o instytutach badawczych (Dz. U. 2010 nr 96 poz. 218 z późn. zm.) Dyrektor Instytutu ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta w Centrum Geodezji i Geodynamiki Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie.
WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM:
- Posiadanie stopnia naukowego, co najmniej doktora w dziedzinie spójnej z działalnością Centrum;
- Posiadanie wyższego wykształcenia stosownie do przedmiotu działań Centrum;
- Posiadanie dorobku naukowego, a w szczególności posiadanie patentów;
- Posiadanie doświadczenia wdrożeniowego;
- Doświadczenie w zdobywaniu środków na badania oraz w zarządzaniu i realizacji projektów badawczych finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
- Umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu projektami badawczymi;
- Wiedza i doświadczenie w dziedzinie geodezji i geodynamiki oraz dziedzinach pobocznych;
- Aktywność naukowa na arenie krajowej oraz międzynarodowej;
- Doświadczenie dydaktyczne;
- Znajomość przynajmniej dwóch języków obcych w mowie i piśmie (w tym j. angielski).
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na stanowisku kierowniczym oraz posiadanie uprawnień w zakresie geodezji bądź obsługi bezzałogowych statków powietrznych stosowanych w geodezji bądź kartografii.;
ZGŁOSZENIE KANDYDATA POWINNO ZAWIERAĆ:
- Podanie o zatrudnienie skierowane do Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie;
- Życiorys, z uwzględnieniem dorobku naukowego oraz list motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- Kopię dokumentów potwierdzających doświadczenie, w tym certyfikaty w zakresie zarządzania zespołem i posiadania umiejętności kierowniczych, jeżeli takowe kandydat posiada;
- Dokumenty potwierdzające umiejętność zarządzania projektami badawczymi;
- Wykaz publikacji;
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Termin: dokumenty należy składać do dnia 12 marca 2024 r.
Miejsce: dokumenty należy złożyć w sekretariacie Instytutu mieszczącym się pod adresem: ul. Modzelewskiego 27 w Warszawie, p. 101 w godzinach od 7.30 do 15.30.
Klauzula informacyjna do celów rekrutacji
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 30 dni po zakończonym procesie rekrutacji.
Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji przez okres 1 roku po zakończeniu rekrutacji na wskazane stanowisko.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak dane te są potrzebne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia/stażu.
Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych.
Konkurs na stypendium naukowe w projekcie NCN OPUS21
- Szczegóły
- Utworzono: 2023-10-10
- Poprawiono: 2023-10-10
- Opublikowano: 2023-10-10
- Redakcja i publikacja: Michał Szota
Konkurs na stypendium naukowe w projekcie NCN OPUS21
Instytut Geodezji i Kartografii (Centrum Geomatyki Stosowanej) ogłosił konkurs na dwa stypendia naukowe w projekcie badawczym: NCN OPUS21 pt.: „Ocena wpływu warunków meteorologicznych na stan zdrowotny lasów i zaburzenia w lasach w skali regionalnej i krajowej w oparciu o integrację danych naziemnych z danymi z satelitarnych systemów obserwacji Ziemi”.
Stypendium naukowe NCN może być przyznane osobie, która spełnia którekolwiek z poniższych kryteriów:
a) jest studentem studiów: pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, realizowanych w uczelniach na terytorium Polski;
b) jest uczestnikiem studiów doktoranckich;
c) jest doktorantem w szkole doktorskiej.
Wymagania:
1. Studenci studiów pierwszego bądź drugiego stopnia na kierunkach technicznych, nauk o Ziemi i środowisku, nauk leśnych lub pokrewnych;
2. Doświadczenie w analizie danych przestrzennych wektorowych i rastrowych, dobra znajomość oprogramowania ArcGIS, QGIS;
3. Wiedza i doświadczenie w zakresie analizy danych teledetekcyjnych, w szczególności zobrazowań satelitarnych;
4. Mile widziana umiejętność programowania w języku Python, Matlab lub R;
5. Mile widziana znajomość algorytmów uczenia maszynowego;
6. Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację i czytanie branżowej literatury i tworzenia dokumentacji (poziom B2/C1);
7. Motywacja do uczenia się, poszerzania kompetencji i pracy badawczej.
Opis zadania:
1. Badanie zależności między parametrami spektralnymi pochodzącymi z różnych zestawów danych satelitarnych, zaburzeniami kondycji drzewostanów oraz elementami meteorologicznymi;
2. Przygotowanie i analiza danych przestrzennych w tym danych satelitarnych z sensorów Sentinel-2 oraz Planet pod kątem stanu zdrowotnego lasów;
3. Praca z dużymi zbiorami danych;
4. Interpretacja i opracowanie wyników oraz udział w przygotowaniu artykułów naukowych;
5. Udział w spotkaniach projektowych i konferencjach naukowych.
Warunki zatrudnienia: Stypendium otrzymywane maksymalnie do 12 miesięcy w ramach realizacji grantu NCN.
Wynagrodzenie miesięczne: 2 500 PLN brutto. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z komunikatem NCN dot. zwolnienia stypendium naukowego NCN z podatku dochodowego z dnia 30.12.2021 r.: https://www.ncn.gov.pl/aktualnosci/2021-12-30-stypendia-ncn-podatki
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: listopad 2023 r.
Wymagane dokumenty:
- CV z listą dotychczasowych osiągnieć naukowych, zawodowych i wyróżnień.
- List motywacyjny opisujący zainteresowania naukowe i zawodowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami).
Dokumenty należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem Stypendysta-CGS oraz do kierownika projektu dr hab. inż. Agaty Hościło, prof. IGIK na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin składania ofert: 31 października 2023 r.
Komisja skontaktuje się z najlepszymi kandydatami i zaprosi ich na rozmowę. Instytut Geodezji i Kartografii zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłonienia stypendysty.
Więcej o grancie: https://www.ncn.gov.pl/sites/default/files/listy-rankingowe/2021-03-15bhga1/streszczenia/525226-pl.pdf
Szczegóły konkursu dostępne na stronie NCN: https://www2.ncn.gov.pl/baza-ofert/?akcja=wyswietl&id=222734
Klauzula informacyjna: Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie (02-679), przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27. Dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a i b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 5.4.2016 r.). Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO IGiK/1/2023 NA STANOWISKO DYREKTORA INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII
- Szczegóły
- Utworzono: 2023-07-03
- Poprawiono: 2023-07-03
- Opublikowano: 2023-07-03
- Redakcja i publikacja: Michał Szota
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO IGiK/1/2023
NA STANOWISKO DYREKTORA INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII
Nazwa i adres: Instytut Geodezji i Kartografii
ul. Zygmunta Modzelewskiego 27
02-679 Warszawa
Stanowisko: Dyrektor
Imię i nazwisko wybranego kandydata: Pan dr hab. inż. Michał Szota
Instytut Geodezji i Kartografii ogłasza nabór na stanowisko specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów
- Szczegóły
- Utworzono: 2023-06-15
- Poprawiono: 2023-06-15
- Opublikowano: 2023-06-15
- Redakcja i publikacja: Michał Szota
Główny zakres obowiązków obejmuje:
- Obsługa prac naukowych, badawczych, rozwojowych:
- pomoc w przygotowaniu wniosków do konkursów, wypełnianiu formularzy elektronicznych i wersji papierowych oraz wysyłanie gotowych wniosków do właściwych jednostek;
- prowadzenie rejestru wniosków, archiwizowanie dokumentacji wnioskowej, rejestracja danych dot. realizowanych projektów w systemie informatycznym;
- monitorowanie finansowej realizacji powierzonych projektów, uzgadnianie danych finansowych z działem FK, przygotowywanie części finansowej raportów okresowych i końcowych powierzonych projektów realizowanych w Instytucie;
- wysyłanie ww. raportów do odpowiednich instytucji, audytorów, itp.
- Rejestracja czasu pracy w projektach:
- rejestrowanie w systemie informatycznym miesięcznego czasu pracy pracowników w podziale na projekty, na podstawie kart czasu pracy i zestawień miesięcznych otrzymanych z zakładów działalności podstawowej IGiK,
- prowadzenie dokumentacji zestawień miesięcznych i miesięcznych kart czasu pracy w projektach.
- Obsługa umów dotyczących prac komercyjnych wykonywanych w IGiK:
- prowadzenie rejestru umów,
- przygotowywanie i wystawianie faktur;
- Rejestracja wniosków zagranicznych delegacji pracowników IGiK;
- Rejestracja umów cywilno-prawnych w systemie informatycznym;
- Rejestracja faktur zakupowych w systemie informatycznym;
- Przygotowywanie danych do sprawozdań z działalności rocznej Instytutu i innych raportów dot. działalności IGiK;
- Przygotowywanie informacji o pracach podlegających prawu autorskiemu;
- Monitorowanie ogłoszeń i konkursów dot. projektów finansowanych z funduszy krajowych i unijnych;
- Wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.
- Uzupełnianie danych w systemie POLON
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- biegła znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz aplikacji biurowych Office, szczególnie programu excel
- mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub podobne
- mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku.
Cechy osobowościowe:
- umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu
- komunikatywność,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji,
- wysoki poziom kultury osobistej.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie na pełny etat),
- miła i życzliwa atmosfera pracy w doświadczonym, dynamicznym zespole,
- atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą),
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i znajomość języka angielskiego.
Termin składania ofert do dnia 15.07.2023 roku.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (z dopiskiem: nabór do Działu Koordynacji Projektów).
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.
Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 02, 22 329 19 09
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO
Więcej artykułów…
- Ogłoszenie IGiK/1/2023 o postępowaniu kwalifikacyjnym na Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii
- Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko naukowe Adiunkta w Centrum Geomatyki Stosowanej Instytutu Geodezji i Kartografii.
- nabór na stanowisko specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów
- Konkurs na stanowisko adiunkta w Centrum Teledetekcji