Ogłoszenie IGiK/1/2023 o postępowaniu kwalifikacyjnym na Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii
- Szczegóły
- Utworzono: 2023-06-09
- Poprawiono: 2023-06-09
- Opublikowano: 2023-06-09
- Redakcja i publikacja: Michał Szota
1. Miejsce wykonywania pracy:
Instytut Geodezji i Kartografii (IGiK)
ul. Zygmunta Modzelewskiego 27
02-679 Warszawa
2. Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko: Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii
3. Kandydatem na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii może być osoba, która:
- posiada co najmniej stopień naukowy doktora;
- posiada co najmniej 3 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi;
- posiada wiedzę na temat funkcjonowania instytutów badawczych;
- korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
4. Zakres zadań na stanowisku Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii:
- ustalanie planów działalności instytutu;
- realizacja polityki kadrowej;
- zarządzanie mieniem i odpowiedzialność za wykorzystanie mienia instytutu na realizację jego zadań statutowych, zgodnie z zasadami określonymi w art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r.
o instytutach badawczych (Dz. U. z 2022 r. poz. 498); - odpowiadanie za wyniki działalności naukowej i badawczo-rozwojowej instytutu;
- reprezentowanie instytutu;
- tworzenie szkół doktorskich;
- podejmowanie decyzji we wszystkich sprawach dotyczących instytutu, z wyjątkiem spraw należących do zakresu działania rady naukowej,
- ustalanie regulaminu zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz prawami własności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych (po zaopiniowaniu przez radę naukową).
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys;
- list motywacyjny;
- poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość;
- poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu wykształcenie;
- poświadczone za zgodność z oryginałem informacje o dotychczasowym przebiegu pracy zawodowej, w tym
o zakresie obowiązków związanych z zajmowanymi stanowiskami i pełnionymi funkcjami, okresie ich pełnienia, liczbie podległych pracowników oraz osiągnięciach zawodowych; - koncepcja kandydata co do rozwoju Instytutu Geodezji i Kartografii (w wersji papierowej)
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (przed powołaniem na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii kandydat będzie zobligowany do złożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
o niekaralności); - oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy
z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa
z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497) – dotyczy kandydatów urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.; - oświadczeniekandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w związku z kandydowaniem na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Zgłoszenia, należy składać w terminie do 22 czerwca 2023 r. do godz. 16.15 w zamkniętej kopercie, bezpośrednio w siedzibie Ministerstwa Rozwoju i Technologii w Kancelarii Ogólnej (od poniedziałku do piątku, godz. 8.15-16.15) albo przesyłać na adres:
MINISTERSTWO ROZWOJU I TECHNOLOGII
Departament Jednostek Nadzorowanych i Podległych
Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa
z dopiskiem: „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii IGiK/1/2023 – nie otwierać”.
Decyduje data wpływu dokumentów do Kancelarii Ogólnej Ministerstwa Rozwoju i Technologii.
7. Informacje o etapach postępowania kwalifikacyjnego:
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzane jest na podstawie zarządzenia nr 5 Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 10 lutego 2023 r. sprawie przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego na dyrektorów
i zastępców dyrektorów instytutów badawczych nadzorowanych przez Ministra Rozwoju i Technologii
(Dz. Urz. MRiTech. poz. 5) i obejmuje:
- weryfikację formalną zgłoszeń;
- rozmowę kwalifikacyjną z kandydatami w przedmiocie:
- kwalifikacji i kompetencji zawodowych kandydata na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii,
- wiedzy na temat zasad funkcjonowania instytutów badawczych,
- koncepcji kandydata co do rozwoju instytutu badawczego.
Informacje dodatkowe:
- Kandydaci proszeni są o podanie nr telefonu i adresu poczty elektronicznej;
- Życiorys, list motywacyjny, koncepcje kandydata co do rozwoju Instytutu Geodezji i Kartografii oraz wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać, a w przypadku oświadczeń opatrzyć dodatkowo aktualną datą.
- Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
- W przypadku złożenia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie w języku polskim, dokonane przez tłumacza przysięgłego.
- Komisja przeprowadzająca postępowanie kwalifikacyjne, może zwrócić się do kandydatów o wyjaśnienie informacji zawartych w ofertach.
- Po zakończeniu procesu naboru dokumenty złożone przez kandydatów, którzy nie zostaną powołani, zostaną zniszczone.
- Zgłoszenia kandydatów niespełniających wymogów formalnych oraz zgłoszenia złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania kwalifikacyjnego, w każdym czasie, bez podania przyczyn.
Na stronie internetowej Instytutu Geodezji i Kartografii (http://www.igik.edu.pl/pl) można zapoznać się
z informacjami i dokumentacją dotyczącą jego funkcjonowania.
Na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii (https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/sprawozdania-finansowe-instytutow-badawczych) można zapoznać się ze sprawozdaniami finansowymi IGiK.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z naborem IGiK/1/2023
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 ze zm., dalej RODO), informuję, że:
|
Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko naukowe Adiunkta w Centrum Geomatyki Stosowanej Instytutu Geodezji i Kartografii.
- Szczegóły
- Utworzono: 2023-03-09
- Poprawiono: 2023-03-09
- Opublikowano: 2023-03-09
- Redakcja i publikacja: Michał Szota
Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko naukowe Adiunkta w Centrum Geomatyki Stosowanej Instytutu Geodezji i Kartografii.
- Wymagania:
- posiadanie stopnia naukowego doktora w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych, nauk inżynieryjno-technicznych lub nauk rolniczych;
- wiedza i doświadczenie w zakresie przetwarzania i analizy danych przestrzennych wektorowych i rastrowych, w tym danych teledetekcyjnych w monitoringu środowiska przyrodniczego;
- doświadczenie oraz chęć rozwoju naukowego w zakresie zastosowania danych przestrzennych i modelowania matematycznego w badaniach wpływu zmian użytkowania ziemi i struktury krajobrazu na funkcje i usługi ekosystemowe oraz różnorodność biologiczną;
- mile widziany własny pomysł na złożenie projektu badawczego w zakresie wykorzystania danych przestrzennych w monitoringu środowiska;
- doświadczenie w wykonywaniu analiz statystycznych i znajomość pakietów statystycznych;
- dobra znajomość języków programowania (preferowany Python), mile widziane doświadczenie z zakresu wykorzystania sztucznej inteligencji (machine deep learning);
- potwierdzony udział w projektach badawczych;
- aktywność w międzynarodowym środowisku naukowym;
- publikacje w recenzowanych czasopismach o zasięgu międzynarodowym z listy JCR;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
- Wykaz dokumentów:
- życiorys naukowy obejmujący spis publikacji oraz informację o przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny zawierający plan rozwoju naukowego;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- dane kontaktowe przynajmniej dwóch naukowców, którzy mogą udzielić referencji (e-mail);
- podanie o zatrudnienie skierowane do Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
- Termin: 7.04.2023 r.
- Miejsce: pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (z dopiskiem Adiunkt-Centrum Geomatyki Stosowanej) w jednym pliku pdf.
- Pytania: pytanie dot. konkursu prosimy kierować do dr hab. inż. Agaty Hościło, prof. IGiK na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- W zgłoszeniu prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)".
Klauzula informacyjna: Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie (02-679), przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27. Dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a i b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 5.4.2016 r.). Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
nabór na stanowisko specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów
- Szczegóły
- Utworzono: 2023-01-30
- Poprawiono: 2023-01-30
- Opublikowano: 2023-01-30
- Redakcja i publikacja: Michał Szota
Instytut Geodezji i Kartografii ogłasza nabór na stanowisko specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów.
Główny zakres obowiązków obejmuje:
- Obsługa prac naukowych, badawczych, rozwojowych:
- pomoc w przygotowaniu wniosków do konkursów, wypełnianiu formularzy elektronicznych i wersji papierowych oraz wysyłanie gotowych wniosków do właściwych jednostek;
- prowadzenie rejestru wniosków, archiwizowanie dokumentacji wnioskowej, rejestracja danych dot. realizowanych projektów w systemie informatycznym;
- monitorowanie finansowej realizacji powierzonych projektów, uzgadnianie danych finansowych z działem FK, przygotowywanie części finansowej raportów okresowych i końcowych powierzonych projektów realizowanych w Instytucie;
- wysyłanie ww. raportów do odpowiednich instytucji, audytorów, itp.
- Rejestracja czasu pracy w projektach:
- rejestrowanie w systemie informatycznym miesięcznego czasu pracy pracowników w podziale na projekty, na podstawie kart czasu pracy i zestawień miesięcznych otrzymanych z zakładów działalności podstawowej IGiK,
- prowadzenie dokumentacji zestawień miesięcznych i miesięcznych kart czasu pracy w projektach.
- Obsługa umów dotyczących prac komercyjnych wykonywanych w IGiK:
- prowadzenie rejestru umów,
- przygotowywanie i wystawianie faktur;
- Rejestracja wniosków zagranicznych delegacji pracowników IGiK;
- Rejestracja umów cywilno-prawnych w systemie informatycznym;
- Rejestracja faktur zakupowych w systemie informatycznym;
- Przygotowywanie danych do sprawozdań z działalności rocznej Instytutu i innych raportów dot. działalności IGiK;
- Przygotowywanie informacji o pracach podlegających prawu autorskiemu;
- Monitorowanie ogłoszeń i konkursów dot. projektów finansowanych z funduszy krajowych i unijnych;
- Wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.
- Uzupełnianie danych w systemie POLON
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- biegła znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz aplikacji biurowych Office, szczególnie dobra znajomość programu excel
- mile widziane wykształcenie ekonomiczne
- mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku.
Cechy osobowościowe:
- umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu
- komunikatywność,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji,
- wysoki poziom kultury osobistej.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie na pełny etat),
- miła i życzliwaatmosfera pracy w doświadczonym, dynamicznym zespole,
- atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą),
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i znajomość języka angielskiego.
Termin składania ofert do dnia 20.02.2023 roku.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (z dopiskiem: nabór do Działu Koordynacji Projektów).
Dokumenty przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.
Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 02.
W zgłoszeniu prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000).”
Konkurs na stanowisko adiunkta w Centrum Teledetekcji
- Szczegóły
- Utworzono: 2019-10-03
- Poprawiono: 2019-10-03
- Opublikowano: 2019-10-03
- Redakcja i publikacja: Michał Szota
Konkurs na stanowisko adiunkta w Centrum Teledetekcji
Na podstawie art. 43 ust. 6 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1350) oraz § 11 pkt. 2 Statutu Instytutu Geodezji i Kartografii
Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko
adiunkta w Centrum Teledetekcji Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie
Wymagania stawiane kandydatom:
- Posiadanie stopnia naukowego doktora w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych, nauki o Ziemi i środowisku;
- Wiedza i doświadczenie w zakresie wykorzystania teledetekcji satelitarnej w monitorowaniu wzrostu i kondycji roślin;
- Co najmniej pięcioletni okres pracy w instytucie naukowo-badawczym;
- Dobra znajomość języka programowania FORTRAN/C/IDL do przetwarzania dużych ilości danych cyfrowych;
- Udokumentowane publikacje w czasopismach o zasięgu krajowym i międzynarodowym;
- Aktywność naukowa i edukacyjna na arenie krajowej i międzynarodowej;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- Podanie o zatrudnienie skierowane do Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii;
- Życiorys naukowy i list motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- Wykaz publikacji;
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, sekretariat Instytutu w godzinach 7.30 - 15.30.
Termin składania zgłoszeń upływa dnia 30 października 2019 r.
Klauzula informacyjna
Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie (02-679), przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27. Dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a i b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 5.4.2016 r.).
Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: