Konkurs na stypendium naukowe w projekcie NCN OPUS21
- Szczegóły
- Utworzono: 2023-10-10
- Poprawiono: 2023-10-10
- Opublikowano: 2023-10-10
- Redakcja i publikacja: IGiK
Konkurs na stypendium naukowe w projekcie NCN OPUS21
Instytut Geodezji i Kartografii (Centrum Geomatyki Stosowanej) ogłosił konkurs na dwa stypendia naukowe w projekcie badawczym: NCN OPUS21 pt.: „Ocena wpływu warunków meteorologicznych na stan zdrowotny lasów i zaburzenia w lasach w skali regionalnej i krajowej w oparciu o integrację danych naziemnych z danymi z satelitarnych systemów obserwacji Ziemi”.
Stypendium naukowe NCN może być przyznane osobie, która spełnia którekolwiek z poniższych kryteriów:
a) jest studentem studiów: pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, realizowanych w uczelniach na terytorium Polski;
b) jest uczestnikiem studiów doktoranckich;
c) jest doktorantem w szkole doktorskiej.
Wymagania:
1. Studenci studiów pierwszego bądź drugiego stopnia na kierunkach technicznych, nauk o Ziemi i środowisku, nauk leśnych lub pokrewnych;
2. Doświadczenie w analizie danych przestrzennych wektorowych i rastrowych, dobra znajomość oprogramowania ArcGIS, QGIS;
3. Wiedza i doświadczenie w zakresie analizy danych teledetekcyjnych, w szczególności zobrazowań satelitarnych;
4. Mile widziana umiejętność programowania w języku Python, Matlab lub R;
5. Mile widziana znajomość algorytmów uczenia maszynowego;
6. Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację i czytanie branżowej literatury i tworzenia dokumentacji (poziom B2/C1);
7. Motywacja do uczenia się, poszerzania kompetencji i pracy badawczej.
Opis zadania:
1. Badanie zależności między parametrami spektralnymi pochodzącymi z różnych zestawów danych satelitarnych, zaburzeniami kondycji drzewostanów oraz elementami meteorologicznymi;
2. Przygotowanie i analiza danych przestrzennych w tym danych satelitarnych z sensorów Sentinel-2 oraz Planet pod kątem stanu zdrowotnego lasów;
3. Praca z dużymi zbiorami danych;
4. Interpretacja i opracowanie wyników oraz udział w przygotowaniu artykułów naukowych;
5. Udział w spotkaniach projektowych i konferencjach naukowych.
Warunki zatrudnienia: Stypendium otrzymywane maksymalnie do 12 miesięcy w ramach realizacji grantu NCN.
Wynagrodzenie miesięczne: 2 500 PLN brutto. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z komunikatem NCN dot. zwolnienia stypendium naukowego NCN z podatku dochodowego z dnia 30.12.2021 r.: https://www.ncn.gov.pl/aktualnosci/2021-12-30-stypendia-ncn-podatki
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: listopad 2023 r.
Wymagane dokumenty:
- CV z listą dotychczasowych osiągnieć naukowych, zawodowych i wyróżnień.
- List motywacyjny opisujący zainteresowania naukowe i zawodowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami).
Dokumenty należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem Stypendysta-CGS oraz do kierownika projektu dr hab. inż. Agaty Hościło, prof. IGIK na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin składania ofert: 31 października 2023 r.
Komisja skontaktuje się z najlepszymi kandydatami i zaprosi ich na rozmowę. Instytut Geodezji i Kartografii zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłonienia stypendysty.
Więcej o grancie: https://www.ncn.gov.pl/sites/default/files/listy-rankingowe/2021-03-15bhga1/streszczenia/525226-pl.pdf
Szczegóły konkursu dostępne na stronie NCN: https://www2.ncn.gov.pl/baza-ofert/?akcja=wyswietl&id=222734
Klauzula informacyjna: Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie (02-679), przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27. Dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a i b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 5.4.2016 r.). Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO IGiK/1/2023 NA STANOWISKO DYREKTORA INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII
- Szczegóły
- Utworzono: 2023-07-03
- Poprawiono: 2023-07-03
- Opublikowano: 2023-07-03
- Redakcja i publikacja: IGiK
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO IGiK/1/2023
NA STANOWISKO DYREKTORA INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII
Nazwa i adres: Instytut Geodezji i Kartografii
ul. Zygmunta Modzelewskiego 27
02-679 Warszawa
Stanowisko: Dyrektor
Imię i nazwisko wybranego kandydata: Pan dr hab. inż. Michał Szota
Instytut Geodezji i Kartografii ogłasza nabór na stanowisko specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów
- Szczegóły
- Utworzono: 2023-06-15
- Poprawiono: 2023-06-15
- Opublikowano: 2023-06-15
- Redakcja i publikacja: IGiK
Główny zakres obowiązków obejmuje:
- Obsługa prac naukowych, badawczych, rozwojowych:
- pomoc w przygotowaniu wniosków do konkursów, wypełnianiu formularzy elektronicznych i wersji papierowych oraz wysyłanie gotowych wniosków do właściwych jednostek;
- prowadzenie rejestru wniosków, archiwizowanie dokumentacji wnioskowej, rejestracja danych dot. realizowanych projektów w systemie informatycznym;
- monitorowanie finansowej realizacji powierzonych projektów, uzgadnianie danych finansowych z działem FK, przygotowywanie części finansowej raportów okresowych i końcowych powierzonych projektów realizowanych w Instytucie;
- wysyłanie ww. raportów do odpowiednich instytucji, audytorów, itp.
- Rejestracja czasu pracy w projektach:
- rejestrowanie w systemie informatycznym miesięcznego czasu pracy pracowników w podziale na projekty, na podstawie kart czasu pracy i zestawień miesięcznych otrzymanych z zakładów działalności podstawowej IGiK,
- prowadzenie dokumentacji zestawień miesięcznych i miesięcznych kart czasu pracy w projektach.
- Obsługa umów dotyczących prac komercyjnych wykonywanych w IGiK:
- prowadzenie rejestru umów,
- przygotowywanie i wystawianie faktur;
- Rejestracja wniosków zagranicznych delegacji pracowników IGiK;
- Rejestracja umów cywilno-prawnych w systemie informatycznym;
- Rejestracja faktur zakupowych w systemie informatycznym;
- Przygotowywanie danych do sprawozdań z działalności rocznej Instytutu i innych raportów dot. działalności IGiK;
- Przygotowywanie informacji o pracach podlegających prawu autorskiemu;
- Monitorowanie ogłoszeń i konkursów dot. projektów finansowanych z funduszy krajowych i unijnych;
- Wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.
- Uzupełnianie danych w systemie POLON
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- biegła znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz aplikacji biurowych Office, szczególnie programu excel
- mile widziane wykształcenie ekonomiczne lub podobne
- mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku.
Cechy osobowościowe:
- umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu
- komunikatywność,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji,
- wysoki poziom kultury osobistej.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie na pełny etat),
- miła i życzliwa atmosfera pracy w doświadczonym, dynamicznym zespole,
- atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą),
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i znajomość języka angielskiego.
Termin składania ofert do dnia 15.07.2023 roku.
Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (z dopiskiem: nabór do Działu Koordynacji Projektów).
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.
Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 02, 22 329 19 09
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem http://www.igik.edu.pl/pl/Klauzula-informacyjna-RODO
Ogłoszenie IGiK/1/2023 o postępowaniu kwalifikacyjnym na Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii
- Szczegóły
- Utworzono: 2023-06-09
- Poprawiono: 2023-06-09
- Opublikowano: 2023-06-09
- Redakcja i publikacja: IGiK
1. Miejsce wykonywania pracy:
Instytut Geodezji i Kartografii (IGiK)
ul. Zygmunta Modzelewskiego 27
02-679 Warszawa
2. Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko: Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii
3. Kandydatem na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii może być osoba, która:
- posiada co najmniej stopień naukowy doktora;
- posiada co najmniej 3 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi;
- posiada wiedzę na temat funkcjonowania instytutów badawczych;
- korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
4. Zakres zadań na stanowisku Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii:
- ustalanie planów działalności instytutu;
- realizacja polityki kadrowej;
- zarządzanie mieniem i odpowiedzialność za wykorzystanie mienia instytutu na realizację jego zadań statutowych, zgodnie z zasadami określonymi w art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r.
o instytutach badawczych (Dz. U. z 2022 r. poz. 498); - odpowiadanie za wyniki działalności naukowej i badawczo-rozwojowej instytutu;
- reprezentowanie instytutu;
- tworzenie szkół doktorskich;
- podejmowanie decyzji we wszystkich sprawach dotyczących instytutu, z wyjątkiem spraw należących do zakresu działania rady naukowej,
- ustalanie regulaminu zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz prawami własności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych (po zaopiniowaniu przez radę naukową).
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys;
- list motywacyjny;
- poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość;
- poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu wykształcenie;
- poświadczone za zgodność z oryginałem informacje o dotychczasowym przebiegu pracy zawodowej, w tym
o zakresie obowiązków związanych z zajmowanymi stanowiskami i pełnionymi funkcjami, okresie ich pełnienia, liczbie podległych pracowników oraz osiągnięciach zawodowych; - koncepcja kandydata co do rozwoju Instytutu Geodezji i Kartografii (w wersji papierowej)
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (przed powołaniem na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii kandydat będzie zobligowany do złożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
o niekaralności); - oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy
z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa
z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497) – dotyczy kandydatów urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.; - oświadczeniekandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w związku z kandydowaniem na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Zgłoszenia, należy składać w terminie do 22 czerwca 2023 r. do godz. 16.15 w zamkniętej kopercie, bezpośrednio w siedzibie Ministerstwa Rozwoju i Technologii w Kancelarii Ogólnej (od poniedziałku do piątku, godz. 8.15-16.15) albo przesyłać na adres:
MINISTERSTWO ROZWOJU I TECHNOLOGII
Departament Jednostek Nadzorowanych i Podległych
Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa
z dopiskiem: „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii IGiK/1/2023 – nie otwierać”.
Decyduje data wpływu dokumentów do Kancelarii Ogólnej Ministerstwa Rozwoju i Technologii.
7. Informacje o etapach postępowania kwalifikacyjnego:
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzane jest na podstawie zarządzenia nr 5 Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 10 lutego 2023 r. sprawie przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego na dyrektorów
i zastępców dyrektorów instytutów badawczych nadzorowanych przez Ministra Rozwoju i Technologii
(Dz. Urz. MRiTech. poz. 5) i obejmuje:
- weryfikację formalną zgłoszeń;
- rozmowę kwalifikacyjną z kandydatami w przedmiocie:
- kwalifikacji i kompetencji zawodowych kandydata na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii,
- wiedzy na temat zasad funkcjonowania instytutów badawczych,
- koncepcji kandydata co do rozwoju instytutu badawczego.
Informacje dodatkowe:
- Kandydaci proszeni są o podanie nr telefonu i adresu poczty elektronicznej;
- Życiorys, list motywacyjny, koncepcje kandydata co do rozwoju Instytutu Geodezji i Kartografii oraz wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać, a w przypadku oświadczeń opatrzyć dodatkowo aktualną datą.
- Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
- W przypadku złożenia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie w języku polskim, dokonane przez tłumacza przysięgłego.
- Komisja przeprowadzająca postępowanie kwalifikacyjne, może zwrócić się do kandydatów o wyjaśnienie informacji zawartych w ofertach.
- Po zakończeniu procesu naboru dokumenty złożone przez kandydatów, którzy nie zostaną powołani, zostaną zniszczone.
- Zgłoszenia kandydatów niespełniających wymogów formalnych oraz zgłoszenia złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania kwalifikacyjnego, w każdym czasie, bez podania przyczyn.
Na stronie internetowej Instytutu Geodezji i Kartografii (http://www.igik.edu.pl/pl) można zapoznać się
z informacjami i dokumentacją dotyczącą jego funkcjonowania.
Na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii (https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/sprawozdania-finansowe-instytutow-badawczych) można zapoznać się ze sprawozdaniami finansowymi IGiK.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z naborem IGiK/1/2023
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 ze zm., dalej RODO), informuję, że:
|