Ogłoszenie IGiK/1/2023 o postępowaniu kwalifikacyjnym na Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii

1. Miejsce wykonywania pracy:                                              

Instytut Geodezji i Kartografii (IGiK)

ul. Zygmunta Modzelewskiego 27

02-679 Warszawa

2. Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko: Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii

3. Kandydatem na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii może być osoba, która:

  • posiada co najmniej stopień naukowy doktora;
  • posiada co najmniej 3 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi;
  • posiada wiedzę na temat funkcjonowania instytutów badawczych;
  • korzysta z pełni praw publicznych;
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.



4. Zakres zadań na stanowisku Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii:

  • ustalanie planów działalności instytutu;
  • realizacja polityki kadrowej;
  • zarządzanie mieniem i odpowiedzialność za wykorzystanie mienia instytutu na realizację jego zadań statutowych, zgodnie z zasadami określonymi w art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r.
    o instytutach badawczych (Dz. U. z 2022 r. poz. 498);
  • odpowiadanie za wyniki działalności naukowej i badawczo-rozwojowej instytutu;
  • reprezentowanie instytutu;
  • tworzenie szkół doktorskich;
  • podejmowanie decyzji we wszystkich sprawach dotyczących instytutu, z wyjątkiem spraw należących do zakresu działania rady naukowej,
  • ustalanie regulaminu zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz prawami własności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych (po zaopiniowaniu przez radę naukową).


5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys;
  • list motywacyjny;
  • poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość;
  • poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu wykształcenie;
  • poświadczone za zgodność z oryginałem informacje o dotychczasowym przebiegu pracy zawodowej, w tym
    o zakresie obowiązków związanych z zajmowanymi stanowiskami i pełnionymi funkcjami, okresie ich pełnienia, liczbie podległych pracowników oraz osiągnięciach zawodowych;
  • koncepcja kandydata co do rozwoju Instytutu Geodezji i Kartografii (w wersji papierowej)
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (przed powołaniem na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii kandydat będzie zobligowany do złożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
    o niekaralności);
  • oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy
    z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa
    z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497) – dotyczy kandydatów urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
  • oświadczeniekandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w związku z kandydowaniem na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii.



6. Termin i miejsce składania dokumentów:

Zgłoszenia, należy składać w terminie do 22 czerwca 2023 r. do godz. 16.15 w zamkniętej kopercie, bezpośrednio w siedzibie Ministerstwa Rozwoju i Technologii w Kancelarii Ogólnej (od poniedziałku do piątku, godz. 8.15-16.15) albo przesyłać na adres:

MINISTERSTWO ROZWOJU I TECHNOLOGII

Departament Jednostek Nadzorowanych i Podległych

Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa

z dopiskiem: „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii IGiK/1/2023 – nie otwierać”.

Decyduje data wpływu dokumentów do Kancelarii Ogólnej Ministerstwa Rozwoju i Technologii.

 

7. Informacje o etapach postępowania kwalifikacyjnego:

Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzane jest na podstawie zarządzenia nr 5 Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 10 lutego 2023 r. sprawie przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego na dyrektorów
i zastępców dyrektorów instytutów badawczych nadzorowanych przez Ministra Rozwoju i Technologii
(Dz. Urz. MRiTech. poz. 5) i obejmuje:

  • weryfikację formalną zgłoszeń;
  • rozmowę kwalifikacyjną z kandydatami w przedmiocie:

-  kwalifikacji i kompetencji zawodowych kandydata na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii,

- wiedzy na temat zasad funkcjonowania instytutów badawczych,

- koncepcji kandydata co do rozwoju instytutu badawczego.

Informacje dodatkowe:

  • Kandydaci proszeni są o podanie nr telefonu i adresu poczty elektronicznej;
  • Życiorys, list motywacyjny, koncepcje kandydata co do rozwoju Instytutu Geodezji i Kartografii oraz wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać, a w przypadku oświadczeń opatrzyć dodatkowo aktualną datą.
  • Kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
  • W przypadku złożenia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie w języku polskim, dokonane przez tłumacza przysięgłego.
  • Komisja przeprowadzająca postępowanie kwalifikacyjne, może zwrócić się do kandydatów o wyjaśnienie informacji zawartych w ofertach.
  • Po zakończeniu procesu naboru dokumenty złożone przez kandydatów, którzy nie zostaną powołani, zostaną zniszczone.
  • Zgłoszenia kandydatów niespełniających wymogów formalnych oraz zgłoszenia złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania kwalifikacyjnego, w każdym czasie, bez podania przyczyn.

Na stronie internetowej Instytutu Geodezji i Kartografii (http://www.igik.edu.pl/pl) można zapoznać się
z informacjami i dokumentacją dotyczącą jego funkcjonowania.

Na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii (https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/sprawozdania-finansowe-instytutow-badawczych) można zapoznać się ze sprawozdaniami finansowymi IGiK.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z naborem IGiK/1/2023

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 ze zm., dalej RODO), informuję, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Minister Rozwoju i Technologii z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , +48 222 500 123, adres skrytki na ePUAP: /MRPiT/SkrytkaESP. Wykonującym obowiązki administratora jest Dyrektor Departamentu Jednostek Nadzorowanych i Podległych.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,także przysługujących Pani/Panu praw, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w MRiT wysyłając informację na skrzynkę: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w związku z przepisami ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2022 r. poz. 498) oraz zarządzenia nr 5 Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 10 lutego 2023 r. sprawie przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego na dyrektorów i zastępców dyrektorów instytutów badawczych nadzorowanych przez Ministra Rozwoju i Technologii (Dz. Urz. MRiTech. poz. 5), w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
    tj. przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii.
  4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być:
  • podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  • inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Ministerstwem Rozwoju i Technologii przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Minister Rozwoju i Technologii.
  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, w tym do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego wynoszącego 5 lat oraz
    nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji,ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). W przypadku kandydatów, którzy nie zostaną powołani na stanowisko Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii, dane osobowe będą przetwarzane do momentu opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu Geodezji i Kartografii oraz Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Rozwoju i Technologii informacji o powołaniu Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii, a następnie zniszczone.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
  3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zrealizowania celu, o którym mowa w pkt 3.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane do państw trzecich.
  5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii zgodnie z art. 15 RODO;
  • prawo do sprostowania swoich danych zgodnie z art. 16 RODO;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO.
  1. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

 

Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko naukowe Adiunkta w Centrum Geomatyki Stosowanej Instytutu Geodezji i Kartografii.

Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko naukowe Adiunkta w Centrum Geomatyki Stosowanej Instytutu Geodezji i Kartografii.

  1. Wymagania:
  • posiadanie stopnia naukowego doktora w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych, nauk inżynieryjno-technicznych lub nauk rolniczych;
  • wiedza i doświadczenie w zakresie przetwarzania i analizy danych przestrzennych wektorowych i rastrowych, w tym danych teledetekcyjnych w monitoringu środowiska przyrodniczego;
  • doświadczenie oraz chęć rozwoju naukowego w zakresie zastosowania danych przestrzennych i modelowania matematycznego w badaniach wpływu zmian użytkowania ziemi i struktury krajobrazu na funkcje i usługi ekosystemowe oraz różnorodność biologiczną;
  • mile widziany własny pomysł na złożenie projektu badawczego w zakresie wykorzystania danych przestrzennych w monitoringu środowiska;
  • doświadczenie w wykonywaniu analiz statystycznych i znajomość pakietów statystycznych;
  • dobra znajomość języków programowania (preferowany Python), mile widziane doświadczenie z zakresu wykorzystania sztucznej inteligencji (machine deep learning);
  • potwierdzony udział w projektach badawczych;
  • aktywność w międzynarodowym środowisku naukowym;
  • publikacje w recenzowanych czasopismach o zasięgu międzynarodowym z listy JCR;
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  1. Wykaz dokumentów:
  • życiorys naukowy obejmujący spis publikacji oraz informację o przebiegu pracy zawodowej;
  • list motywacyjny zawierający plan rozwoju naukowego;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • dane kontaktowe przynajmniej dwóch naukowców, którzy mogą udzielić referencji (e-mail);
  • podanie o zatrudnienie skierowane do Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Termin: 7.04.2023 r.
  • Miejsce: pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  (z dopiskiem Adiunkt-Centrum Geomatyki Stosowanej) w jednym pliku pdf.
  1. Pytania: pytanie dot. konkursu prosimy kierować do dr hab. inż. Agaty Hościło, prof. IGiK na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  1. W zgłoszeniu prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami)".

Klauzula informacyjna: Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie (02-679), przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27. Dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a i b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 5.4.2016 r.). Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

nabór na stanowisko specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów

Instytut Geodezji i Kartografii ogłasza nabór na stanowisko specjalisty w Dziale Koordynacji Projektów.

Główny zakres obowiązków obejmuje:

  1. Obsługa prac naukowych, badawczych, rozwojowych:
    • pomoc w przygotowaniu wniosków do konkursów, wypełnianiu formularzy elektronicznych i wersji papierowych oraz wysyłanie gotowych wniosków do właściwych jednostek;
    • prowadzenie rejestru wniosków, archiwizowanie dokumentacji wnioskowej, rejestracja danych dot. realizowanych projektów w systemie informatycznym;
    • monitorowanie finansowej realizacji powierzonych projektów, uzgadnianie danych finansowych z działem FK, przygotowywanie części finansowej raportów okresowych i końcowych powierzonych projektów realizowanych w Instytucie;
    • wysyłanie ww. raportów do odpowiednich instytucji, audytorów, itp.
  2. Rejestracja czasu pracy w projektach:
    • rejestrowanie w systemie informatycznym miesięcznego czasu pracy pracowników w podziale na projekty, na podstawie kart czasu pracy i zestawień miesięcznych otrzymanych z zakładów działalności podstawowej IGiK,
    • prowadzenie dokumentacji zestawień miesięcznych i miesięcznych kart czasu pracy w projektach.
  3. Obsługa umów dotyczących prac komercyjnych wykonywanych w IGiK:
    • prowadzenie rejestru umów,
    • przygotowywanie i wystawianie faktur;
  4. Rejestracja wniosków zagranicznych delegacji pracowników IGiK;
  5. Rejestracja umów cywilno-prawnych w systemie informatycznym;
  6. Rejestracja faktur zakupowych w systemie informatycznym;
  7. Przygotowywanie danych do sprawozdań z działalności rocznej Instytutu i innych raportów dot. działalności IGiK;
  8. Przygotowywanie informacji o pracach podlegających prawu autorskiemu;
  9. Monitorowanie ogłoszeń i konkursów dot. projektów finansowanych z funduszy krajowych i unijnych;
  10. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.
  11. Uzupełnianie danych w systemie POLON

Wymagania:

-        biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

-        biegła znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz aplikacji biurowych Office, szczególnie dobra znajomość programu excel

-        mile widziane wykształcenie ekonomiczne

-        mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku.

Cechy osobowościowe:

-        umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu

-        komunikatywność,

-        umiejętność organizowania pracy własnej,

-        umiejętność pracy w zespole,

-        chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji,

-        wysoki poziom kultury osobistej.

Oferujemy:

-        zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie na pełny etat),

-        miła i życzliwaatmosfera pracy w doświadczonym, dynamicznym zespole,

-        atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, wczasy pod gruszą),

Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

-        CV i list motywacyjny,

-        oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

-        kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i znajomość języka angielskiego.

Termin składania ofert do dnia 20.02.2023 roku.

Miejsce składania dokumentów:
Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK  (w godz. 7.30-15.30) lub na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i pozostałych dokumentów na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (z dopiskiem: nabór do Działu Koordynacji Projektów).

Dokumenty przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 02.

W zgłoszeniu prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000).”

Konkurs na stanowisko adiunkta w Centrum Teledetekcji

Konkurs na stanowisko adiunkta w Centrum Teledetekcji

Na podstawie art. 43 ust. 6 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1350) oraz § 11 pkt. 2 Statutu Instytutu Geodezji i Kartografii

Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko

adiunkta w Centrum Teledetekcji Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie

Wymagania stawiane kandydatom:

  1. Posiadanie stopnia naukowego doktora w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych, nauki o Ziemi i środowisku;
  2. Wiedza i doświadczenie w zakresie wykorzystania teledetekcji satelitarnej w monitorowaniu wzrostu i kondycji roślin;
  3. Co najmniej pięcioletni okres pracy w instytucie naukowo-badawczym;
  4. Dobra znajomość języka programowania FORTRAN/C/IDL do przetwarzania dużych ilości danych cyfrowych;
  5. Udokumentowane publikacje w czasopismach o zasięgu krajowym i międzynarodowym;
  6. Aktywność naukowa i edukacyjna na arenie krajowej i międzynarodowej;
  7. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

  1. Podanie o zatrudnienie skierowane do Dyrektora Instytutu Geodezji i Kartografii;
  2. Życiorys naukowy i list motywacyjny;
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  4. Wykaz publikacji;
  5. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, sekretariat Instytutu w godzinach 7.30 - 15.30.

Termin składania zgłoszeń upływa dnia 30 października 2019 r.

Klauzula informacyjna

Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie (02-679), przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27. Dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a i b)  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 5.4.2016 r.).

Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.