Nabór na stanowisko adiunkta w Centrum Geodezji i Geodynamiki

Konkurs na stanowisko adiunkta w Centrum Geodezji i Geodynamiki

Działając na podstawie art. 43 ust. 7 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (j.t. Dz.U.2019.1095 ze zm.) oraz § 11 pkt. 2 Statutu Instytutu Geodezji i Kartografii, Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta w Centrum Geodezji i Geodynamiki Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie.

Wymagania stawiane kandydatom:

  1. posiadanie stopnia naukowego doktora w dyscyplinie geodezja i kartografia nauk o Ziemi, inżynierii lądowej i transporcie) lub pokrewnej;
  2. wiedza i doświadczenie w zakresie projektowania, zakładania i utrzymywania podstawowych osnów geodezyjnych;
  3. znajomość programowania (preferencyjnie matlab, python, java);
  4. doświadczenie w realizacji prac grawimetrycznych instrumentami względnymi i/lub absolutnymi;
  5. doświadczenie w analizowaniu szeregów czasowych;
  6. gotowość do realizacji prac terenowych;
  7. prawo jazdy kategorii B;
  8. udział w przygotowywaniu i realizacji projektów badawczych;
  9. aktywność w międzynarodowym środowisku naukowym;
  10. publikacje w czasopismach o zasięgu międzynarodowym;
  11. biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

  1. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  2. życiorys naukowy i list motywacyjny;
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  4. wykaz publikacji.

Termin składania zgłoszeń upływa dnia 10.09.2024 r.

Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  (z dopiskiem: profesor Instytutu w Centrum Geodezji i Geodynamiki

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 00

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:

listownie na ww. adres korespondencyjny,


pod nr tel.: +48 22 329 19 00,


za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . 

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytucjach badawczych, a także na podstawie wyrażonej na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane osobowe mogą być przechowywane przez okres 3 lat po zakończonym procesie rekrutacji.
Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska pracy.
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne i doradcze na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Na zasadach określonych w RODO, kandydatom ubiegającym się o pracę przysługuje prawo do: 

dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania; 
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.

Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych. 

Oświadczenie zgody:

Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych przez Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska pracy. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”.

Konkurs na stanowisko profesora Instytutu w Centrum Geodezji i Geodynamiki

Konkurs na stanowisko profesora Instytutu w Centrum Geodezji i Geodynamiki

Działając na podstawie art. 43 ust. 6 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2020, poz. 1383), Dyrektor Instytutu Geodezji i Kartografii ogłasza konkurs na stanowisko profesora Instytutu w Centrum Geodezji i Geodynamiki Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • Posiadanie stopnia naukowego doktora habilitowanego w dyscyplinie inżynieria lądowa i transport, nauki o Ziemi i środowisku lub pokrewne.
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie geodezji fizycznej, modelowania pola siły ciężkości i/lub sejsmologii.
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie programowania.
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem naukowym (nie mniej niż 2 lata).
  • Udokumentowane publikacje w czasopismach o zasięgu międzynarodowym.
  • Aktywne uczestnictwo w konferencjach w międzynarodowych i krajowych.
  • Aktywność w międzynarodowym środowisku naukowym;
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781).
  • Życiorys naukowy i list motywacyjny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Wykaz publikacji.

Termin składania zgłoszeń upływa dnia 10.09.2024 r.

Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30) lub na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  (z dopiskiem: profesor Instytutu w Centrum Geomatyki

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.

Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu składania dokumentów. Informacja o ewentualnym przedłużeniu czasu trwania naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Instytutu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 329 19 00

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:

listownie na ww. adres korespondencyjny,


pod nr tel.: +48 22 329 19 00,


za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . 

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytucjach badawczych, a także na podstawie wyrażonej na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Dane osobowe mogą być przechowywane przez okres 3 lat po zakończonym procesie rekrutacji.
Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska pracy.
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne i doradcze na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Na zasadach określonych w RODO, kandydatom ubiegającym się o pracę przysługuje prawo do: 

dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania; 
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.

Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych. 

Oświadczenie zgody:

Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych przez Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska pracy. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”.

Koordynator/ doradca ds. współpracy i promocji

Koordynator/ doradca ds. współpracy i promocji

              Przygotowanie kompleksowej oferty Instytutu;

              Bieżąca współpraca z pozostałymi jednostkami Instytutu w celu zapewnienia aktualności oraz kompletności oferty Instytutu;

              Określenie potencjalnych obszarów oraz rynków dla wdrożeń wyników prac badawczych Instytutu oraz nawiązywanie współpracy z podmiotami działającymi w tych obszarach;

              Identyfikacja potrzeb aktualnych oraz potencjalnych partnerów a także przygotowywanie oferty odpowiadającej tym potrzebom;

              Poszukiwanie partnerów w celu zawiązania konsorcjów projektowych oraz koordynacja współpracy;

              Udział w opracowywaniu wniosków projektowych;

              Przygotowanie materiałów promocyjnych oraz oferty Instytutu dostosowanych do wymagań, potrzeb oraz obszarów działalności podmiotów zewnętrznych;

              Koordynacja procesu obiegu dokumentów w procesie współpracy z partnerami zewnętrznymi;

              Koordynowanie współpracy Instytutu z podmiotami zewnętrznymi na wszystkich etapach realizacji projektów;

              Organizacja wydarzeń oraz koordynowanie udziału Instytutu w wydarzeniach zewnętrznych (konferencje, warsztaty, seminaria)

              Przygotowywanie materiałów informacyjnych oraz promocyjnych, w tym na potrzeby innych jednostek Instytutu;

              Identyfikacja produktów i dobór efektywnej strategii wdrożeniowej.

Wymagania:

              Wykształcenie wyższe

              Min. 2 lata doświadczenia w obszarze koordynowania współpracy biznesowej

              Doświadczenie w opracowywaniu materiałów informacyjnych oraz promocyjnych

              znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

              znajomość obsługi komputera, środowiska Windows oraz aplikacji biurowych Office, szczególnie programu excel

              Mile widziane doświadczenie w realizacji projektów badawczych lub innowacyjnych z funduszy krajowych (PARP, NCBR etc) i zagranicznych (ESA, UE)

Cechy osobowościowe:

              umiejętność analitycznego myślenia

              komunikatywność,

              umiejętność organizowania pracy własnej,

              umiejętność pracy w zespole,

              chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji,

Oferujemy:

              zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (zatrudnienie w wymiarze od ½ do całego etatu)

              miła i życzliwa atmosfera pracy

              atrakcyjny pakiet socjalny (np.: dofinansowanie do zajęć sportowych, pakiet medyczny, dofinansowanie do wypoczynku),

Zgłoszenie kandydata powinno zawierać:

              CV i list motywacyjny,

              oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Termin składania ofert do dnia  12.06.2024r

Miejsce składania dokumentów: Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Modzelewskiego 27 02-679 Warszawa
Sekretariat IGiK (w godz. 7.30-15.30)
lub na adres: 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem Doradca ds. współpracy

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATÓW DO PRACY

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

1.       Administratorem danych osobowych jest Instytut Geodezji i Kartografii, z siedzibą przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa. Z Administratorem można skontaktować się:

-          listownie na ww. adres korespondencyjny,

-          pod nr tel.: +48 22 329 19 00,

-          za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2.       Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Pawła Maliszewskiego, z którym można skontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3.       Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytucjach badawczych, a także na podstawie wyrażonej na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

4.       Dane osobowe mogą być przechowywane przez okres 3 lat po zakończonym procesie rekrutacji.

5.       Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji, w tym na inne stanowiska pracy.

6.       Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne i doradcze na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

7.       Na zasadach określonych w RODO, kandydatom ubiegającym się o pracę przysługuje prawo do: 

-          dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania; 

-          cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

-          wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

8.       Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia.

9.       Dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

10.   Dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych. 

Oświadczenie zgody:

Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych przez Instytut Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie, na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska pracy. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”.

KONKURS NA STANOWISKO ADIUNKTA W CENTRUM GEODEZJI I GEODYNAMIKI INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII W WARSZAWIE

OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO ADIUNKTA W CENTRUM GEODEZJI I GEODYNAMIKI INSTYTUTU GEODEZJI I KARTOGRAFII W WARSZAWIE

Działając na podstawie art. 43 ust. 6 Ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r., o instytutach badawczych (Dz. U. 2010 nr 96 poz. 218 z późn. zm.) Dyrektor Instytutu ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta w Centrum Geodezji i Geodynamiki Instytutu Geodezji i Kartografii w Warszawie.

WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM:

  • posiadanie co najmniej stopnia naukowego doktora w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych lub dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych;
  • wiedza z zakresu geodezji fizycznej i modelowania pola siły ciężkości;
  • mile widziany własny pomysł na przygotowanie i złożenie wniosku na projekt badawczy w zakresie modelowania naziemnych pomiarów grawimetrycznych;
  • umiejętności i doświadczenie w programowaniu w jednym spośród następujacych języków: Python, C/C++, Matlab;
  • udokumentowane publikacje w czasopismach o zasięgu międzynarodowym z bazy Web of Science;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2;
  • gotowość do podróży służbowych w celu realizacji zadań Centrum na terenie Unii Europejskiej;
  • mile widziana aktywność naukowa na arenie międzynarodowej;
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  • czynne prawo jazdy kategorii B

ZGŁOSZENIE KANDYDATA POWINNO ZAWIERAĆ:

  • życiorys naukowy obejmujący spis publikacji oraz informację o przebiegu pracy     zawodowej;
  • list motywacyjny zawierający kierunek rozwoju naukowego;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

Termin składania dokumentów: do dnia 22.03.2024 r.

Miejsce składania dokumentów: pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (z dopiskiem Adiunkt Centrum Geodezji i Geodynamiki) w jednym pliku pdf. lub w sekretariacie Instytutu Geodezji i Kartografii ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, w godzinach
7:30-15:30

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione telefonicznie o ich terminie.

Pytania dotyczące konkursu prosimy kierować do sekreteriatu Instytutu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Klauzula informacyjna do celów rekrutacji

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych Instytut Geodezji i Kartografii, ul. Zygmunta Modzelewskiego 27, 02-679 Warszawa, tel. 22 329 19 00 adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
  • Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), kontakt do IOD e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 30 dni po zakończonym procesie rekrutacji.
  • Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji przez okres 1 roku po zakończeniu rekrutacji na wskazane stanowisko.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  • Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  • Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak dane te są potrzebne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia/stażu.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych