Zawiadomienie o wyniku postępowania - dot. zamówienia nr KP-ZP/5/11
- Szczegóły
- Utworzono: 2011-12-06
- Poprawiono: 2013-09-26
- Opublikowano: 2011-12-06
- Redakcja i publikacja: Michał Szota
Nr zamówienia KP-ZP/5/11
Do wszystkich zainteresowanych
Dotyczy: udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr KP-ZP/5/11 na „dostawę elementów składowych sieci i modernizację sieci komputerowej. Część II. Dostawa oraz podłączenie instalacji elektrycznej zasilania awaryjnego (UPS).
Zawiadomienie o wyniku postępowania
Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), po dokonaniu oceny ofert w postępowaniu o zamówienie publiczne na „dostawę elementów składowych sieci i modernizację sieci komputerowej. Część II. Dostawa oraz podłączenie instalacji elektrycznej zasilania awaryjnego (UPS)”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, informuje, iż jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy:
Siltec Sp. z o.o.
ul. E. Orzeszkowej 5
02-374 Warszawa
Zamawiający na podstawie pkt 13.4. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia uznał powyższą ofertę za najkorzystniejszą. Zamawiający kierował się ceną brutto – 50% oraz zgodnością z OPZ – 50%. Wykonawca uzyskał łącznie 100 punktów.
Pozostali wykonawcy, którzy złożyli oferty:
- P.I.W. CAMCO Sp. z o.o. – ul. Broniewskiego 59a, 01-865 Warszawa, 83,57 punktów.
Szczegółowa ocena Oferentów stanowi Załącznik do niniejszego zawiadomienia.